خبرگزاری کار ایران

اکبر رحمتی:

حامد عنقا را مثل فرزندم دوست دارم/ایفای نقش معتمد خانواده حاج علی در «پدر»

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۵۸

اکبر رحمتی که امسال برای اولین بار با «پدر» حضور در یک سریال ماه رمضانی را تجربه می‌کند، درباره ویژگی‌های نقشی که در این سریال بازی می‌کند و همکاری با حامد عنقا سخن گفت.

اکبر رحمتی (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور در سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا اظهار کرد: در این سریال نقش کاراکتری به نام اکبر را بازی می‌کنم که از ابتدا در خانواده حاج علی بوده و جوانی‌اش را با پدر او گذرانده است. حالا او که سه نسل از این خانواده را دیده به نوعی معتمد آنهاست و چون از اول در این خانواده بوده، حامد پسر حاج علی نیز به او تکیه دارد.

وی افزود: حامد که کاراکتر اصلی سریال به حساب می‌آید، هرجا دچار دلتنگی و ضعف می‌شود سراغ من می‌آید و من به او دلگرمی می‌دهم. اکبر به نوعی دوستدار واقعی این خانواده است و حاج علی هم به او اعتماد و تکیه دارد و او را دوست و همراز زندگی خود می‌داند.

این بازیگر درباره سابقه همکاری خود با عوامل این پروژه توضیح داد: با حامد عنقا که در «پدر» به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده حضور دارد، قبلا کار کرده‌ام و برای او در سریالی به نام «به همین سادگی» بازی کردم. او دارای خصلت‌های انسانی خوبی است، نویسنده توانمندی به حساب می‌آید و در آن سریال هم که او را به عنوان یک کارگردان قابل شناختم. امیدوارم در کار تهیه‌‌کنندگی «پدر» هم مثل دیگر فعالیت‌هایش موفق باشد.

رحمتی یادآور شد: آقای عنقا همیشه دوست خوبی برای من بوده و او را مثل فرزندم را دوست دارم. از اینکه کنارش کار می‌کنم خیلی خوشحالم و ان‌شاءالله نوشته زیبای او که سریال «پدر» را شکل داده بتواند تاثیر خود را در میان مخاطبان بگذارد. ما همیشه همکاری و دوستی خوبی با هم داشته‌ایم که عمر آن به ۲۰ سال می‌رسد.

وی «پدر» را اولین سریال ماه رمضانی خود توصیف کرد و گفت: البته در این ماه مبارک به مدت ۴ سال مجری برنامه زنده «میعاد شبانه» بودم که از شب هنگام تا سحر روی آنتن می‌رفت.

بازیگر «کلاه پهلوی» درباره شغل شخصیت اکبر در «پدر»  بیان کرد: کارخانه نخ‌ریسی حاج علی دست اکبر است. او هم سرایدار آنجا است، هم سرپرستی کارگران را برعهده دارد و می‌شود گفت امین اموال آنها است که همان‌جا زندگی می‌کند.

رحمتی در پایان گفت: این کاراکتر ازدواج نکرده و در مونولوگ‌هایی که بیان می‌کند متوجه می‌شویم خانواده‌اش را در زلزله بوئین زهرا از دست داده، به پدر حاج علی پناه آورده، خانه‌زاده آنها شده و ۵۰، ۶۰ سال است با آنها زندگی می‌کند. اکبر دلتنگی‌های خاص خود را دارد و طی کار در صحنه‌ای می‌بینیم با تماشای عکس زنی که او را دوست داشته و در زلزله از دستش داده گریه می‌کند و تنهایی و حالت‌های دلتنگی خودش را دارد.

سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، برای پخش از شبکه دوم سیما در ماه رمضان ۹۷ در حال تولید است.

از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، الهام طهموری، ساناز طارى، شهاب مهربان، مهتاب شیروانى، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز