خبرگزاری کار ایران

حضور احمد آرام در نمایشگاه کتاب با «بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند» و «باغ استخوان‌های نمور»

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۸۶۱

احمد آرام با یک رمان و مجموعه داستان به نمایشگاه کتاب می‌آید.

احمد آرام (نویسنده) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین داستان‌ها و رمان‌هایش که در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، گفت: برای نمایشگاه امسال دو کتاب داستانی که توسط نشر نیماژ منتشر شده را در نمایشگاه کتاب دارم. یکی تجدید چاپی از «بیدار نشدن در ساعت نمی‌دانم چند» و دیگری رمان «باغ استخوان‌های نمور» که تازه دو ماه است منتشر شده و به نمایشگاه رسیده و حتی احتمال می‌رود اثر در خود نمایشگاه به چاپ دوم برسد. رمان در حال حاضر که تازه از زیر چاپ درآمده نسخه‌های کمی از آن مانده و کتاب پس از دو ماه احتمالا به چاپ دوم هم می‌رسد.

این نویسنده همچنین ار انتشار یک مجموعه داستان تازه خبر داد و بیان کرد: یک مجموعه داستان به نام «دهان باز لولیتای چپ‌دست» هم قرار است توسط نشر پیدایش منتشر شود و برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد رفته است. منتها فکر نمی‌کنم این کتاب برای عرضه در نمایشگاه برسد. این مجموعه داستان حدود ۵ داستان دارد و «فی‌فی در خانه آنارشسیت دست دوم»، «خارپشت»، «بنگ بنگ»، «بزاغ مار» و «دهان باز لولیتای چپ‌دست» نام داستان‌های آن هستند.

احمد آرام متولد ۱۳۳۰، بوشهر. نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس. کارشناس‌ارشد ادبیات نمایشی. برندهٔ لوح‌تقدیر از نخستین دورهٔ جایزهٔ ادبی یلدا (۱۳۸۰)، رتبهٔ سوم در بخش داستان‌کوتاه هفتمین دورهٔ جایزهٔ ادبی اصفهان (۱۳۸۸) و بهترین مجموعه‌داستان در سومین دورهٔ جشن فرهنگ فارس برای مجموعه‌داستان «غریبه در بخار نمک». مجموعه‌ داستان‌های «آن‌ها چه کسانی بودند؟»، «مرده‌ای که حالش خوب است»، «همین حالا داشتم چیزی می‌گفتم» و «کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند» از دیگر آثار اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز