خبرگزاری کار ایران

آغاز تحویل سالن‌های نمایشگاه کتاب به تشکل‌های نشر

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۱۱

معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تحویل سالن‌ها به تشکل‌های نشر برای غرفه‌سازی و آماده‌سازی نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی دهقانی (معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) تحویل سالن‌ها به تشکل‌های نشر خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تحویل سالن‌ها به تشکل‌ها برای آماده‌سازی و غرفه‌بندی در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون سالن‌ ناشران آموزشی، بخشی از سالن شبستان، سالن دانشگاهی و سالن بین‌الملل به تشکل‌های مربوطه تحویل شده است و کار غرفه‌بندی نیز در حال انجام است. نقشه سالن کودک و نوجوان نیز تایید شده و به زودی تحویل تشکل مربوطه خواهد شد.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران درباره غرفه‌های پیش ساخته نیز گفت: فراخوانی به ناشران اعلام شده است و ناشران می‌توانند طراحان خود را برای ساخت غرفه‌ها به درون مصلی بیاورند.

دهقانی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تخصصی برای حضور ناشران موقت در نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: براساس آیین‌نامه مصوب نمایشگاه، ناشران باید حداقل ۴۰ کتاب برای حضور در نمایشگاه داشته باشند اما برخی از ناشران چنین شرایطی نداشتند و ثبت‎نام این ناشران به صورت موقت انجام شد. در حال حاضر با برگزاری جلسات کارگروه تخصصی، ضوابط و شرایط این ناشران در هر یک از تشکل‌ها در دست بررسی است و به تعدادی از آن‌ها اجازه داده خواهد شد تا در نمایشگاه حضور داشته باشند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز