خبرگزاری کار ایران

مجید ملانوروزی:

به اصرار دوستان به ارشاد آمدم و هر وقت هم لازم باشد از اینجا می‌روم

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۴۶

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی گفت: صحبت بر سر برکناری نیست. من هر وقت خودم بخواهم کناره‌گیری می‌کنم. به اصرار همه دوستان به ارشاد آمدم و هر وقت هم لازم باشد از اینجا می‌روم.

 باتوجه به برخی خبرهای منتشر شده در برخی برخی کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی درباره برکناری مجید ملانوروزی از دفترکل هنرهای تجسمی، او ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: چنین خبری صحت ندارد و کسی هم در این رابطه به من چیزی نگفته است. خبرهایی از این دست را از سه چهار ماه پیش مدام منتشر می‌کنند.

ملانوروزی ادامه داد: خود من چند ماه پیش به آقای وزیر اعلام کرده بودم که بعد از جشنواره فجر از دفتر هنرهای تجسمی خواهم رفت، ولی آقای وزیر این درخواست بنده را رد کردند و من هم دیگر  پیگیری نکردم.

او گفت: باتوجه به اینکه چند پست دیگر به من پیشنهاد شده بود ولی آقای وزیر از من خواستند که بمانم و من ماندم. اگر بنا باشد برکناری‌ای صورت بگیرد، حتماً از یک ماه قبل، به خود من اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی بیان داشت: سایت و کانال‌های گمنامی هستند که برای مشهور کردن خودشان چنین اخباری را جعل می‌کنند.

ملانوروزی در پایان متذکر شد: صحبت بر سر برکناری نیست و من هر وقت خودم بخواهم کناره‌گیری می‌کنم. من به اصرار همه دوستان به ارشاد آمدم و هر وقت هم لازم باشد از اینجا می‌روم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز