خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین کنفرانس ملی فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری در کرمان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۱۷

سومین کنفرانس ملی فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کنفرانس ملی فرهنگ؛ گردشگری و هویت شهری در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه  ۱۳۹۷ توسط موسسه علمی پژوهشی مهر اندیشان ارفع با همکاری تعدادی از دانشگاه‌های دولتی در کرمان برپا می‌شود.

سیاست‌گذاری رویکرد این همایش، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‎ای، تعامل با دانشگاه‌ها و انجمن‎های بین‎المللی مرتبط و دعوت از صاحب‎نظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خودباوری علمی درسطح ملی، تمرکز بر مسائل و چالش‎های روز داخلی و خارجی در این حوزه است.

این کنفرانس با هدف هم‎افزایی دانش و انتشار یافته‎های نو و بدیع در زمینه‎های مختلف معماری و شهرسازی، مدیریت توریسم وگردشگری؛ مردم‌شناسی و انسان‌شناسی تصویری برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت موضوع مدیریت توریسم و توسعه گردشگری و ترویج صحیح علوم مهندسی معماری وشهرسازی وضرورت تبادل نظر منظم صاحب نظران این حوزه، این رویداد ملی با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایه‎ی دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

از امتیازات شرکت در این کنفرانس می‌توان به چاپ کامل مقالات در لوح فشرده کنفرانس، چاپ تمامی مقالات برگزیده کنفرانس بدون نیاز به داوری مجدد در ژورنال‌های علمی، پژوهشی، تخصصی ISI،  ثبت‌نام شرکت‌کنندگان به صورت حضوری و غیر حضوری، اهداء بسته کنفرانس شامل گواهینامه ملی پذیرش مقاله کنفرانس، لوح فشرده مجموعه مقالات، هدایای کنفرانس و ارائه گواهی ملی پذیرش اشاره کرد.

حامیان این رویداد علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه باهنر کرمان، دانشگاه یاسوج، دانشگاه‌ زابل، مجتمع عالی گردشگری بم، دانشگاه فرهنگیان کرمان، پژوهشکده علوم  زمین و جغرافیای سیستان و بلوچستان، انجمن جغرافیای مرزی، موسسه علمی پژوهشی مهراندیشان ارفع، مجتمع  سپهر گردشگری هفتواد کویر، دانشگاه پیام نور جیرفت، سیولیکا و پایگاه استنادی علوم اسلام (isc) و... هستند.

کلیه مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی جهان اسلام isc و sid نمایه می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت  www.confiran24.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز