خبرگزاری کار ایران

مراسم تشییع پیکر غلامحسین صدری‌افشار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۷۴

مراسم تشییع پیکر غلامحسین صدری‌افشار، نویسنده، مترجم و فرهنگ‌نویس، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین۱۳۹۷ در بهشت سکینه کرج، برگزار و پیکر او در قطعه هفتم این آرامستان به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور حدود ۴۰ نفر از بستگان، دوستان نزدیک و جمعی از اهالی فرهنگ و ادبیات از جمله محمدباقری، حسن عشایری، حبیب‌الله قاسم‌زاده، لطیف کاشیگر، داوود موسایی، بهروز وحدت، شیوا دولت‌آبادی،، محمد اهری، نسرین، نسترن، شیرین و فرزاد حکمی و بهروز فتاحی، بنا به وصیت مرحوم صدری‌افشار به صورت کاملا خصوصی برگزار شد.

قرار است مراسم یادبود زنده‌یاد غلامحسین صدری‌افشار، ساعت ۱۴ تا ۱۵: ۳۰ جمعه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ در فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در تهران، شهرک غرب، مقابل بیمارستان بهمن برگزار شود. مراسم بزرگداشتی نیز از سوی دفتر نشر فرهنگ معاصر برای زنده‌یاد صدری افشار برگزار می‌شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این نویسنده و پژوهشگر ادبی صبح دیروز در سن ۸۴ سالگی درگذشت.

غلامحسین صدری‌افشار متولد ۲۴ اسفند ۱۳۱۳، نویسنده، فرهنگ‌نویس، مترجم و پژوهشگر ایرانی بود که کتاب «فرهنگ معاصر فارسی» او یکی از آثار قابل توجه و معتبر در زمینه فرهنگ نویسی زبان فارسی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز