خبرگزاری کار ایران

حیدریان اعلام کرد:

بنایی برای تغییر دبیران بخش ملی و جهانی فیلم فجر نداریم/از پول خرج‌ کردن نباید بهراسیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۶۲

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد که بنایی برای تغییر دبیران بخش ملی و جهانی فیلم فجر نداریم.

محمدمهدی حیدریان (رییس سازمان سینمایی) عصر امروز در حاشیه بازدید از ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا، درباره دبیران آینده جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر گفت: در حال حاضر که رضا میرکریمی برای جشنواره جهانی فیلم فجر خیلی زحمت کشیدند و نقش تعیین کننده‌ای در روند برگزاری این جشنواره داشته‌اند و ان‌شاء الله همین نقش را ادامه خواهند داد.

وی درباره تعیین دبیر جشنواره ملی فیلم فجر نیز گفت: جلسات شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری و قبل از آغاز سال 97 دو جلسه آن برگزار شده است. جلسات ادامه دارد و فعلا بنایی بر تغییر دبیر جشنواره ملی فجر نیست بلکه در حال نهایی کردن بخش‌های اصلی جشنواره در جلسات شورای سیاست‌گذاری هستیم.

محمدمهدی حیدریان همچنین راجع‌ به نحوه هزینه‌کرد جشنواره‌های جهانی ملی فجر متذکر شد: ما امروز نباید نگران خرج کردن پول برای بخش فرهنگ باشیم. هر روز شاهد موفقیت محصولات فرهنگی خود در دنیا هستیم و اصلا نگران هزینه‌کرد در بخش فرهنگ نیستیم و از پول خرج کردن نباید بهراسیم بلکه باید آن چگونه خرج کردن آن مراقبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز