خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر ارشاد به حضور فرهادی و پناهی در جشنواره کن/به نگاه مشترک با حوزه‌های امنیتی رسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۶۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور اصغر فرهادی و جعفر پناهی در جشنواره فیلم کن واکنش نشان داد.

به گرارش خبرنگار ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز شنبه یک‌‌اردیبهشت  در حاشیه بازدید از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سوالی پیرامون حضور جعفر پناهی و اصغر فرهادی در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز به هیچ موضع رسمی درباره حضور این دو هنرمند در جشنواره فیلم کن نرسیده است.

وی ادامه داد: نگاه و تعامل  ما یک نگاه و تعامل حداکثری با جهان و سینمای جهان است و با این رویکرد ارتباطات جهانی خود را تنظیم کردیم و نگاه ما حضور حداکثری است، البته قطعا پاره‌ای از قواعد و قوانین وجود دارد که آن‌ها نیز باید رعایت شود.

صالحی درباره ارتباط و تعامل وزارت ارشاد با دستگاه‌های امنیتی و وزارت امور خارجه  و حضور هنرمندان خارجی در ایران گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته به نگاه مشترک و مورد نظر حوزه فرهنگ و حوزه‌های امنیتی رسیده‌ایم و سال به سال این مشترکات افزایش یافته و هر قدر ارتباطات قوی‌تر بشود به نفع سینمای ایران است.

وی درباره نامه‌نگاری سینماگران با رئیس‌جمهور درباره مشکلات سینما گفت: اهالی سینما حق دارند با هر فردی مکاتبه کنند و حق دارند که افراد مختلف را طرف خطاب قرار بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز