خبرگزاری کار ایران

«من/کلفت/‌ها» در عمارت روبرو اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۸۴

خوانشی براساس نمایشنامه «کلفت‌ها» نوشته ژان ژنه از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت به کارگردانی آیدا بیات اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، «من/کلفت/‌ها» به کارگردانی آیدا بیات و همراهی برتیبا عاقبتی، بهنام نوایی، امین مجرد، مرضیه خوش‌ترکیب و فرشاد همایونفر در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

«من/کلفت/‌ها» خوانشی از نمایشنامه‌ کلفت‌های ژان ژنه است. زنی مشغول انجام کارهای هر روزه خانه است - جارو زدن، اتو کشیدن، سیب‌زمینی پوست کندن و... - اما یک روز تصمیم می‌گیرد آن‌ها را انجام ندهد.

اجرا شامل رابطه بدن زن با کارهای خانگی و اشیاست و از این حیث می‌کوشد نسبت خود را با فمینیسم و جریان هنر فمینیستی تعریف کند. پس برخی ویژگی‌ها و مولفه‌های هنر فمینیستی، مانند: کارکرد ابزارهای خانگی، مواد غذایی، انجام کنش‌ها در زمان واقعی به کار گرفته می‌شوند.

 «من/کلفت‌/‌ها» پیش‌تر در «نهمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر» اجرا شده و ۲ تندیس کارگردانی و بازیگری این رویداد دانشگاهی را در بخش مونولوگ/اجرا به دست آورده است. این اجرا همچنین برای حضور در بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران پذیرفته شده و در «بخش مرور» این فستیوال به صحنه می‌رود.

این اجرا از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت فقط به مدت پنج روز میزبان علاقه‌مندان است و هر روز ساعت ۱۹: ۳۰ در عمارت روبرو به صحنه می‌رود. فروش بلیت یک ساعت قبل از شروع و به‌صورت حضوری انجام خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز