خبرگزاری کار ایران

برگزدیدگان جایزه مهرگان ادب و علم معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۸۵

مراسم نهایی اهدای جایزه مهرگان ادب و علم هفدهمین و هجدهمین دوره، روز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جایزه مهرگان در دو بخش ادب و علم جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل فرهنگسرای نیاوران به برگزیدگان اهدا می‌شود.

برگزیدگان مهرگان ادب و علم در بخش کتاب‌های بر‌تر از میان ۲۸۵ رمان، ۲۴۲ مجموعه داستان و ۶۷ کتاب علمی معرفی می‌شوند. گزارش مرحله به مرحله انتخاب آثار در خبرهای قبلی دبیرخانه مهرگان به آگاهی عموم رسیده است.

در بخش مهرگان ادب جایزه» یک عمر تلاش در عرصه نوشتن «و در بخش مهرگان علم جایزه» یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست «به دو چهره بزرگ و تأثیرگذار ادبیات و محیط زیست ایران تعلق می‌گیرد.

بر‌ترین تشکل‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی از میان ۷ تشکل مردم‌نهاد نامزد دریافت جایزه مهرگان علم معرفی و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر مهرگان را دریافت می‌کنند. در این دوره فعالیت بیش از ۵۰ تشکل زیست‌محیطی ارزیابی شد که از میان آن‌ها ابتدا ۱۵ تشکل و سپس ۷ تشکل به مراحل بعد راه یافتند.

جایزه مهرگان با حضور هیأت‌های داوری در فرهنگسرای نیاوران روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ میزبان چهره‌های برجسته ادبیات و علم، نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز