خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های سینمای ایران در سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۸۷

فیلم‌های سینماییی راه یافته به بخش مسابقه دومین دورهٔ سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، دوره دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران در سه بخش فیلم‌های سینمایی، تئا‌تر و فیلم کوتاه آثار را مورد داوری قرار خواهد داد و حضور آثار بر‌تر سینمای ایران بیانگر استقبال بی‌نظیر طراحان صحنه و لباس از این حرکت فرهنگی دارد.

لیست فیلم‌های سینمایی راه یافته به دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران عبارتند از: ایتالیا، ایتالیا، انزوا، برادرم خسرو، بیست و یک روز بعد، تابستان داغ، پرویز، خاطرات اسب سیاه، خفگی، خوب، بد، جلف، رگ خواب، زیر سقف دودی، ساعت ۵ عصر، سد معبر، َشنِل، کارگر ساده نیازمندیم، مالاریا، نگار، نهنگ عنبر، ویلاییی‌ها و فروشنده.

شرکت در تمامی برنامه‌های دومین دورهٔ سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقمندان آزاد بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت tisscd. com مراجعه کنند.

دورهٔ دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانهٔ تئا‌تر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در خانهٔ هنرمندان ایران برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز