خبرگزاری کار ایران

انتشارات مدرسه با ۲۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب/تولید ۲۴۴ عنوان چاپ نخست و ۲۷۲ عنوان تجدیدچاپی در سال ۱۳۹۶

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۸۵۸

انتشارات مدرسه با ۲۲۰۰ عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه کتاب شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، «انتشارات مدرسه با ۲۲۰۰ عنوان کتاب در سی‌و یکمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. از بین این عناوین ۲۴۴ عنوان چاپ نخست است با شمارگان ۲۲۰ هزار نسخه و ۲۷۲عنوان تجدید چاپی با شمارگان ۱۷۰۰۰۰۰ هزار نسخه. با توجه به اینکه انتشارات مدرسه سال گذشته با ۱۸۰ عنوان چاپ نخست در نمایشگاه کتاب حضور داشت امسال شاهد رشد ۴۰ درصدی در تولید و عرضه کتاب هستیم به طوریکه در سال ۱۳۹۶، ۲۰۰۰ نسخه کتاب تولید داشتیم».

حمیدرضا شاه‌آبادی ادامه داد: «این آثار در سه حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال در سه غرفه عرضه می‌شود. کتاب‌های کودک و نوحوان در غرفه انتشارات مدرسه در سالن کودک و نوجوان، کتاب‌های کار و کمک آموزشی در غرفه ناشران آموزشی و کتاب‌های بزرگسال در غرفه انتشارات مدرسه در سالن عمومی عرضه می‌شود».

در این دوره از نمایشگاه علاوه بر کتاب‌های فوق، کتاب‌های ویژه نابینایان هم عرضه می‌شود، این کتاب‌ها برای نخستین بار است که در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده و عرضه خواهد شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز