خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی منصوب شد

کد خبر : ۶۱۵۹۳۶

با حکم علیرضا مختارپور، مهدی رمضانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه کتابخانه و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مهدی رمضانی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد منصوب کرد.

متن حکم انتصاب سرپرست معاونت توسعه کتابخانه های عمومی کشور به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای مهدی رمضانی

با سلام؛

با توجه به اهمیت موضوع کتابخانه ها و کتابخوانی و وظایف خطیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با توجه به سوابق فرهنگی ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سرپرستی معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب می شوید.

بدیهی است پس از طی مراحل اداری حکم معاونت شما صادر می شود.

از خداوند متعال توفیق شما را مسألت دارم و از همکاران آن معاونت، همکاری و تلاش روز افزون در دوره جدید مدیریت آن بخش که اهمیت خاصی در بهبود کمی و کیفی خدمات کتابخانه ای دارد را انتظار دارم.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل

مهدی رمضانی دانش آموخته رشته اندیشه سیاسی در اسلام در مقطع کارشناسی ارشد است که سوابق اجرایی فرهنگی متعددی در کارنامه فعالیت های خود دارد.

معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، قائم مقام موسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین المللی الهدی (وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) مدیریت موسسه علیون، عضو شورای کتاب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیر طرح گردآوری و انتشار آثار نوقلمان، دبیر اجرایی جایزه کتاب بلخ، دبیر همایش کتاب سال شهر تهران، دبیر اجرایی کنگره بین المللی امام علی النقی علیه السلام، عضو هیئت اندیشه ورزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مشاور عالی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، عضو و نایب رئیس هیئت مدیره موسسه نشر شهر، دبیر اجرایی ستاد دائمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام و ... از جمله سوابق اجرایی وی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز