خبرگزاری کار ایران

شرکت ابراهیمی‌ترکمان در گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس

کد خبر : ۶۱۶۱۲۷

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور شرکت در دور هفتم گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس، عصر امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) وارد یونان شد.

به گزارش ایلنا، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان (رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) در بدو ورود به یونان، مورد استقبال سفیر و رایزن فرهنگی ایران در آتن قرار گرفت.

ابراهیمی‌ترکمان که به منظور شرکت در دور هفتم گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس به یونان سفر کرده است، علاوه بر دیدارهای رسمی با وزیر فرهنگ و امور دینی و وزیر آموزش و امور مذهبی این کشور و عالیجناب ایروتیموس دوم، اسقف اعظم یونان از مراکز علمی و فرهنگی این کشور به ویژه از مجموعه کلیسای اسقف اعظم، بازدید خواهد داشت.

هفتمین دور گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت ارتدوکس طی روزهای ۶، ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با ارایه مقاله توسط شرکت‌کنندگان هیأت ایرانی و یونانی با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شهر ولس برگزار می‌شود.

در این دور از گفت‌وگو‌ها، اساتید و علمای دانشگاه‌ها و حوزه و کار‌شناسان فرهنگی حضور خواهند داشت. تاریخ و نزدیکی مستمر روابط اسلام و مسحیت ارتدوکس، چشم‎انداز گفت‎وگو‌ها، تحقیقات متون مقدس از موضوعات مورد بررسی در این دور از گفت‌وگو‌ها است.

همچنین، در راستای توسعه روابط فرهنگی و اجرایی شدن تفاهمات فرهنگی بین دو کشور، نمایشگاه خوشنویسی دوران ایران و اسلام با حضور ابراهیمی‌ترکمان برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز