خبرگزاری کار ایران

محسن علی‌اکبری:

تنوع خوب اکران فروردین باعث شد برای اولین بار ائمه‌جماعت از سینما صحبت کنند

کد خبر : ۶۱۶۳۷۳

امسال برای اولین بار به دلیل تنوع ژانری و وجود فیلم‌هایی برای همه سلیقه‌ها ازجمله «به وقت شام» شاهد بودیم که ائمه جماعت در خطبه‌هایشان از سینما صحبت کردند.

محسن علی‌اکبری (تهیه‌کننده سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره دلایل استقبال مخاطبان از اکران نوروز و فروردین ۹۷ که باعث شد رکورد فروش و مخاطب در فروردین جابجا شود، گفت: شاید بهترین گزینه درباره دلیل فروش فروردین ۹۷، تعدد ژانری فیلم‌های اکران شده، بود که باعث شد تا مخاطب بیشتری جذب سینما‌ها شوند.

وی افزود: مدت‌ها سبد اکران نوروزی به فیلم‌های طنز و کمدی اختصاص داشت اما امسال برای اولین بار فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف روانه پرده سنیما‌ها شد و باعث مردم حتی از فیلمی استرانژیک مانند «به وقت شام» نیز استقبال کنند.

تهیه‌کننده فیلم «کتاب قانون» ادامه داد: من شخصا پیش از این در زمان اکران فیلم سینمایی «حضرت مریم (س)» این تجربه را داشتم که وقتی فیلمی متفاوت و برای همه سلایق اکران شوند مردم به تماشای آن می‌نشینند و در زمان اکران این فیلم با بلیت ۵۰۰ تومانی حدود ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشت که یکی از فیلم‌های پرفروش سال بود. بنابراین اگر در اکران همه سلایق و قشر‌ها مورد توجه قرار گیرند قطعا مردم از سینما استقبال می‌کنند.

علی اکبری افزود: امسال شاهد بودیم که با تدبیر مدیریت سینما و یک چینش متفاوت اتفاق خوبی برای سینمای ایران رخ داد و امیدوارم این تنوع اکران همچنان در فصول مختلف سال تداوم یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز