خبرگزاری کار ایران

کارگردان «رگ خواب» نمایش «تابوت عهد» را افتتاح می‌کند

کد خبر : ۶۱۶۷۹۴

حمید نعمت‍الله کارگردان فیلم سینمایی «رگ خواب» نمایش «تابوت عهد» به کارگردانی عماد قلی‌پور را یکشنبه 9 اردیبهشت افتتاح می‌کند.

به گزارش ایلنا، حمید نعمت الله (نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده) نمایش «تابوت عهد» به کارگردانی عماد قلی‌پور را افتتاح می‌کند.

مراسم افتتاحیه «تابوت عهد» یکشنبه 9 اردیبهشت ساعت 21 در تیاتر باران برگزار می‌شود.

حمید نعمت‌الله فعالیت سینمایی‌اش را با دستیاری مسعود کیمیایی آغاز و با ساخت «بوتیک» اولین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان تجربه کرد. او در سال ۱۳۹۲ جایزه ویژه‌ی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر را برای فیلم «آرایش غلیظ» بدست آورد. از دیگر آثار او می‌توان به سریال «وضعیت سفید» و فیلم‌های سینمایی «بی‌پولی» و «رگ خواب» اشاره کرد.

نمایشنامه «تابوت عهد»  به نویسندگی نیل لبیوت و ترجمه فهمیه زاهدی به صورت غیرمستقیم به رویداد 11 سپتامبر می‌پردازد. این نمایشنامه‌ درباره‌ی دو نفر از اهالی نیویورک است که در صبحی تاریک و طولانی با خود و با یکدیگر مواجه می‌شوند.

لبیوت از نمایشنامه‌نویسان معاصر آمریکایی است و برای نخستین بار است که اثری از وی به زبان فارسی ترجمه شده و روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است: «وقتی داشتم بر می‌گشتم ، یه زن‌و دیدم که حیرون و سرگردون داشت عکس شوهرش رو به درو دیوار می‌چسبوند.»

خرید بلیت با 30% تخفیف ویژه 4 روز نخست اجرا هم‌اکنون در سامانه تیوال به آدرس www.tiwall.com فراهم شده‌است.

دلارا نوشین (مشاور کارگردان)، حسین دیردار (مدیر تولید)، رضا حیدری (طراح نور)، الهام شعبانی (طراح لباس)، منا رمضانی (طراح صحنه)، سروش سوخته‌سرایی (انتخاب موسیقی)، سوگل بهرام‌پور (طراح گریم)، محمودرضا انشایی (طراح پوستر و عکاس) ، بهار خالقی (دستیارکارگردان و منشی صحنه)، سعید جعفری (مدیر صحنه)، فرزین طاهری (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات، روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) از عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز