خبرگزاری کار ایران

تلگرام از دسترس خارج شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۴۱۶

از قرار معلوم خداحافظی با تلگرام جدی شده است و از ساعات اولیه صبح امروز (یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه) تلگرام در ایران مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی خبرها حکایت از آن دارد که تلگرام برای همیشه از دسترس خارج شده است. این خبر وقتی قوتی گرفت که از ساعاتی پیش دسترسی به این پیام‌رسان خارجی مختل شده و کاربران ایرانی حتی با فیلترشکن قادر به استفاده از آن نیستند.

همچنین دقایقی پیش و در گزارش خبری شبکه دوم سیما، پیش از جلسه کار گروه فیلترینگ که قرار است فردا برگزار شود، گفت‌وگویی با حضور خرم آبادی (معاون دادستان کل کشور) و یکی از نمایندگان کشور و عضو کارگروه فیلترینگ انجام شد. از مجموع گفتگوهای مطرح شده؛ برمی‌آید که بحث فیلترینگ کامل تلگرام بسیار جدی است. در همین رابطه وزیر ارتباطات نیز در تازه‌ترین گفتگوی خود با رسانه‌ها از مسدود شدن تلگرام در آینده نزدیک خبر داده است.

با این‌حال گفته می‌شود، پاول دورف (رییس تلگرام) در توییتی به قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده و اعلام کرده است خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.

 به گفته پاول دورف، علت قطعی تلگرام اورهیت یکی از سرورهای تلگرام است. پاول دورف با عذرخواهی از کاربران تلگرام از حل مشکل در ساعات آینده خبر داده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز