خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین دوره جشنواره‌ جهانی فیلم‌های انساندوستانه “آسا” در آلمان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۸۲

دومین جشنواره‌ جهانی فیلم‌های انسان‌دوستانه به نام “آسا” در کشور آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید مصاحبی (طراح و دبیر جشنواره فیلم‌های انسان‌دوستانه آسا) با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: دومین دوره جشنواره  فیلم‌های انسان‌دوستانه آسا با همکاری شهرداری شهر وایمار آلمان از 28 سپتامبر (6 مهر) الی 2اکتبر (10 مهر) برگزار می‌شود.

مصاحبی ادامه داد: فراخوان جشنواره فیلم آسا با موضوعات دنیای بدون مرز، ریشه‌کنی فقر و گرسنگی، آسیب‌های ناشی از پناهندگی، قربانیان فراموش شده، انسان و محیط زیست، زنان در تقابل جوامع سنتی و مدرنیته، آسیب‌های ناشی از جنگ، فقر آب، کودکان و فجایع جهانی منتشر شده و تاکنون فیلم‌های مختلفی از سینمای ایران و سایر نقاط دنیا به دیبر خانه جشنواره رسیده است و به‌زودی اسامی هیات داوران و فیلم‌های راه یافته اعلام می‌شود.

 وی ادامه داد: این جشنواره در رشته فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند وانیمیشن به‌صورت رقابتی برگزار می‌شود اما  چند فیلم بلند سینمایی نیز در بخش جنبی و ویژه به نمایش درخواهد آمد.

 مصاحبی افزود: هدف این جشنواره انتقال پیام صلح و دوستی از کشور ایران برای جهانیان و همچنین نگاهی متفاوت در برگزاری جشنواره‌های تخصصی فیلم خواهد بود.

اولین دوره جشنواره فیلم‌های آسا پیش از این در ایران و سوییس، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر فعالیت‌های انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد، دفتر عمران ملل متحد و صلیب سرخ جهانی برگزار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز