خبرگزاری کار ایران

فراخوان جایزه مهرگان برای دوره‌های نوزدهم و بیستم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۱۷

فراخوان جایزه مهرگان دوره‌های نوزدهم و بیستم منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه جایزه مهرگان با اعلام آغاز به کار دوره‌های نوزدهم و بیستم این جایزه، از نویسندگان و ناشران محترم دعوت می‌کند تا در صورت تمایل سه نسخه از هر عنوان کتاب منتشر شده خود را به دبیرخانه جایزه مهرگان ارسال کنند. مهلت ارسال آثار برای کتاب‌های چاپ اول سال ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه ۱۳۹۷ و برای کتاب‌های چاپ اول سال ۱۳۹۷ حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

در بخش جایزه مهرگان ادب، رمان‌ها و مجموعه داستان‌های تألیف‌شده و در بخش مهرگان علم )علم برای همه) کتاب‌های تألیف یا ترجمه شده با موضوع محیط زیست داوری خواهد شد.

نویسندگان جهت اطلاع از ارسال یا عدم ارسال کتاب خود می‌توانند موضوع را از طریق ناشر اثر پیگیری کنند و چنانچه به هر علتی کتاب توسط ناشر ارسال نشده بود، ارسال کتاب توسط نویسنده بلامانع است.

در این دوره جایزه مهرگان ادب رمان‌ها و مجموعه داستان‌هایی که چاپ اول آن‌ها در خارج از ایران و به زبان فارسی منتشر شده نیز داوری می‌شود. بنابراین نویسندگان می‌توانند کتاب‌های خود را که در بازه زمانی ۲۱ مارس ۲۰۱۷ تا ۲۰ مارس ۲۰۱۹ (سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷) چاپ شده حداکثر تا ۲۱ می ۲۰۱۹ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیرخانه جایزه مهرگان ارسال کنند.

نشانی برای ارسال کتاب‌ها: تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵

ایمیل (برای ارتباط و پیگیری امور):  mehreganprize@gamil.com

کانال (برای آگاهی از اطلاعیه‌ها و خبرهای مهرگان): https://t.me/mehreganprize_fa

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز