خبرگزاری کار ایران

توضیح مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب درباره پرداخت تعهد کمیته تبلیغات

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۶۰

یحیی دهقانی می‌گوید: پرداختی‌های نمایشگاه در حال حاضر در اختیار ارشاد است و احتمال دارد بعدا بخشی از درآمد کمیته تبلیغات در اختیار صنف قرار بگیرد. در این‌صورت معاون فرهنگی پس از اتمام حساب و کتاب‌ها درباره آن تصمیم می‌گیرد.

یحیی دهقانی (معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرداخت تعهدات کمیته تبلیغات و در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته مذکور توانسته علاوه بر تسویه مبلغ مورد تعهد درآمدی هم برای نمایشگاه کسب کند، گفت: نمایشگاه در ارتباط با کمیته تبلیغات با وزرات ارشاد و موسسه نمایشگاه مبلغ ۴ میلیارد تومان را قرارداد بسته بود که براساس آن تفاهم شده این کمیته با مدیریت آقای داوودی‌پور باید ۴ میلیارد تومان از درآمد تبلیغات را به نمایشگاه پرداخت کند. منتها پول نمایشگاه درحال حاضر در اختیار ارشاد است و احتمال هم دارد بعدا بخشی از درآمد کمیته تبلیغات را در ختیار صنف بگذارد که باید معاون فرهنگی پس از اتمام حساب و کتاب‌ها درباره آن تصمیم بگیرد.

او ادامه داد: این مسئله هنوز قطعی نشده چون مبالغی از چک‌ها هنوز وصول نشده و تاریخ‌شان مربوط به خردادماه و تیرماه است. مبلغ ۴ میلیارد تومان چک از سوی مدیر کمینه تبلیغات به موسسه نمایشگاه‌ها داده شده که بخش اصلی این مبلغ وصول شده و میزان باقی‌مانده هم با وصول چک‌هایی که بابت سفارش تبلیغات دریافت شده محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز