خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب:

امیدواریم پرداخت تفاوت ارزی از ماه آینده آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۰۴

داود موسایی می‌گوید: هر کس هر فاکتور و رسیدی برای هزینه در حوزه‌ی ارزی نمایشگاه ارائه کرده، آن را تحویل دهد تا بررسی و حساب و کتاب آن صورت گیرد. با این وجود چک کردن این رسیدها زمان‌بر است ولی امیدوارم ظرف سه چهار هفته آینده پرداخت‌ها آرام آرام آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوسانات ارز و بالا رفتن قیمت دلار و یورو بخش ناشران خارجی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را با مشکلاتی مواجه کرده بود که نهایتا با رایزنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هیت دولت و ورود اسحاق جهانگیری قرار شد، ارز 4200 تومانی نیز به نمایشگاه اختصاص یابد. همچنین مقرر شد چنانچه ناشری خرید خود را با ارز بالاتر از بهای دولتی انجام داده، مابه‌التفاوت رقمی را که پرداخت کرده است، از دولت و بانک مرکزی دریافت کند.

داود موسایی (مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) درباره آخرین وضعیت پرداخت تفاوت قیمت ارزی ناشران حاضر در نمایشگاه به ایلنا گفت: مراحل قانونی پرداخت مابه‌التفاوت ارز هزینه شده در نمایشگاه کتاب سی‌ویکم در حال انجام است و طبق قولی که دولت داده؛ پرداخت صورت خواهد گرفت. البته هنوز ریالی پرداخت به کسی پرداخت نشده اما مراحل بازگشت این رقم درحال طی شدن است با این‌حال برای کار دولت نمی‌توان زمان تعیین کرد.

او ادامه داد: هر کس هر فاکتور و رسیدی برای هزینه در حوزه‌ی ارزی نمایشگاه ارائه کرده، آن را تحویل دهد تا بررسی و حساب و کتاب آن صورت گیرد. با این وجود چک کردن این رسیدها زمان‌بر است ولی امیدوارم ظرف سه چهار هفته آینده پرداخت‌ها آرام آرام آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز