خبرگزاری کار ایران

اصرار پوران درخشنده برای ساختِ فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" به‌رغم مخالفت وزارت ارشاد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۰۹

پوران درخشنده قصد دارد فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" را درباره مشکلات پسران در دوران کودکی بسازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پوران درخشنده گفت: بعد از ساخت فیلم سینمایی "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" و مشکلاتی که در این فیلم درباره دختران مطرح شد، داستان‌های مختلفی درباره وضعیت پسران در دوران کودکی به‌ دستم رسید.

وی ادامه داد: خانواده‌های مختلفی بعد از تماشای فیلم "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" با من تماس گرفتند و بیان داشتند که بسیاری از پسران نیز چنین مشکلاتی دارند و اتفاقاتی برای آنها در کودکی می‌افند که در بزرگسالیِ آنها بسیار تأثیر دارد.

این فیلمساز با اشاره به اینکه برای نگارش فیلمنامه این فیلم پروسه تحقیقاتی مفصلی را انجام داده است، گفت: فیلمنامه اولیه‌ای که برای وزارت ارشاد ارسال کردم، رد شد اما اصرار دارم که این فیلم را بسازم زیرا برای نگارش آن زحمت زیادی کشیده‌ام و بار سنیگینی است که از طرف پسران بر دوش من گذاشته شده و نمی‌توانم آن را رها کنم. لذا باید حتماً آن را بسازم.

درخشنده ادامه داد: قبل از فیلم "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" می‌خواستم فیلم مرتبط با پسرها را بسازم اما شرایط فراهم نشد. موضوع فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" بسیار مهم است که باید درباره آن گفتگو کرد و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد. این فیلم درباره کودکی پسران و مشکلاتی‌ست که برای آنها بوجود می‌آید ولی آنها با والدین خود درباره این مشکلات صحبت نمی‌کنند و در تنهایی اشک می‌ریزند.

وی درباره زمان ساخت این فیلم گفت: به محض آنکه پروانه ساخت فیلم صادر شود؛ مرحله انتخاب بازیگران و ساخت فیلم آغاز می‌شود. من تلاش دارم فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانم. 

درخشنده درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: در حال راه‌اندازی آموزشگاه سینمایی به نام "خور مهر" هستم که در رشته‌های مختلفی همچون فیلمبرداری، بازیگری، گریم و سایر رشته‌ها؛ دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز