خبرگزاری کار ایران

مسابقه کتابخوانی «بخون، قهرمان شو!» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۲۴۶

مسابقه کتابخوانی «بخون، قهرمان شو!» با آیین رونمایی از جلد جدید کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در حاشیه مراسم آئین بدرقه و رونمایی سرودهای تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در تالار وحدت، مسابقه کتابخوانی «بخون، قهرمان شو!» با آیین رونمایی از جلد جدید کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان کار خود را آغاز کرد و مورد استقبال ورزشکاران و اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفت.

در این مراسم؛ مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، عبدالجبار کاکایی، محمود پاک‌نیت، جلال امیدیان، پویا امینی، شراره رخام، سعید امیرسلیمانی، خداداد افشاریان، فریدون اصفهانیان و... حضور پیدا کردند و با امضای قاب جلد این کتاب حمایت خود را از این مسابقه کتابخوانی اعلام کردند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این مسابقۀ کتابخوانی به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ از ابتدای خرداد تا پایان تیرماه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان پس از تهیه کتاب جدید و دریافت کد شرکت در مسابقه که پشت جلد کتاب جدید هک شده است می‌توانند با مراجعه به سایت ghahremansho.ir در این مسابقه شرکت کنند.

این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید و اپلیکیشن طاقچه برپا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز