خبرگزاری کار ایران

اولین تیزر «ناخواسته» منتشر شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۴۷

نخستین تیزر فیلم سینمایی «ناخواسته» ساخته برزو نیک‌نژاد در اولین روز از اکران عمومی این فیلم منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «ناخواسته» پس از 5 سال انتظار از امروز (چهارشنبه 2 خردادماه) به سرگروهی پردیس سینمایی زندگی در سینماهای فرهنگ، آزادی، کورش، ملت، مگامال، ارگ تجریش، زندگی، چارسو، باغ کتاب، سینما شهرک، سمرقند، ایران، سپیده، راگا، عصرجدید، تماشا، کیان، جی و فرهنگسرای اشراق اکران می‌شود. این فیلم از فردا (پنج‌شنبه 3 خرداد ماه) نیز در مشهد به نمایش در‌می‌آید.

«ناخواسته» اولین فیلم برزو نیک‌نژاد در مقام کارگردان است که در ژانر اجتماعی ساخته شده و در بخش مسابقه فیلم‌های اول سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره سی و دوم فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ کارگردانی بخش نگاه نو شد و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری را برای مسعود سلامی به ارمغان آورد.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، ستاره اسکندری، محمدمهدی فقیه منفرد، فرهاد قائمیان، الناز حبیبی و محمد سیدزاده بازیگران فیلم «ناخواسته» هستند.

در خلاصه داستان فیلم «ناخواسته» آمده است: هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگی‌مان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریزناپذیر است. ما خواسته، کاری می‌کنیم برای دوری از ناخواسته‌های سرزده، ولی گهگاه سرنوشت‌مان رقم می‌خورد، با همین ناخواسته‌ها.

حجم ویدیو: ۱۵.۴۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز