خبرگزاری کار ایران

فراخوان بیست و پنجمین جشنواره تجسمی جوانان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۹۷

فراخوان بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) برای جوانان 15 تا 24 سال برگزار می‌شود.

دفتر هنرهای تجسمی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به منظور رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری، ارتقای تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی و معرفی جوانان با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان، بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را 26 تا 30  مردادماه امسال در شهرستان تبریز برگزار می‌کند.

هنرمندان جوان متولد یک فروردین 1373 تا 29 اسفند 1382 برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا روز سوم مردادماه در سایت جشنواره به نشانی www.yafestival.ir  ثبت نام و حداقل سه و حداکثر شش اثر خود را فقط در یکی از رشته‌های جشنواره ارسال کنند.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان دو مرحله دارد که در مرحله نخست هنرمندان جوان در سایت جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال می‌کنند و پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیأت انتخاب، هنرمندان پذیرفته شده در جشنواره اجرای کارگاهی خواهند داشت و در کارگاه‌های جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی، رییس شورای سیاستگذاری بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان است و فرح اصولی، محمدعلی بنی اسدی، صداقت جباری، اونیش امین اللهی، جمشید حقیقت شناس، مجتبی آقایی، عبدالرحیم سیاهکارزاده و رضوان صادق زاده اعضای این شورا هستند. رضوان صادق زاده؛ دبیر هنری و عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ دبیر اجرایی این دوره جشنواره هستند.

هنرمندان جوان و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان می توانند به سایت جشنواره به نشانی www.yafestival.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز