خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» با حضور رخشان بنی‌اعتماد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۰۲

جشن تولد نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» با حضور رخشان بنی‌اعتماد در تالار هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» به کارگردانی شیرین کاشفی از امروز یکشنبه ۶ خرداد در تالار هنر روی صحنه می‌رود و رخشان بنی‌اعتماد مهمان ویژه مراسم افتتاحیه این نمایش خواهد بود.

نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» براساس قصه عامیانه شنگول، منگول و حبه‌انگور است که با روایتی متفاوت به نظم و نثر به قلم مرحوم محمود بهادری، فیلم‌ساز و فیلم‌بردار عرصه مستند سینمای کشور، نگاشته شده است. در این اجرا با رویکردی نوین از فرهنگ و هنر ایران زمین شامل موسیقی، نمایش‌های شادی‌آور، تعزیه و... استفاده شده است تا کودکان و فرزندان نسل امروز هم با پیشینه غنی فرهنگی خود آشنا شوند و هم با فضایی برای رشد خلاقیت و تخیل‌شان رو به رو شوند.

از بازیگرانی که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند می‌توان به مینا مقامی‌زاده، داوود معینی‌کیا، لیلا خسروی، ساناز امینی، بارمان اهورا، امیر محمد انصافی و حمیدرضا گودرزی اشاره کرد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از، مشاور کارگردان، طراح پروجکشن، پوستر و بروشور و تصویر ساز: رامین بهادری. آهنگسازان: سهند بهادری، بارمان اهورا. طراح صحنه و لباس: سمانه حسینی. مشاور و مجری طرح: امیر عباس کبوتر صحرایی. طراح گریم و ماسک: حسین تبریزی. طراح حرکت: مهبد فیضی.گروه حرکت: مهبد فیضی، مهدی باقری، آیدا امیر عصامی، شیرین محمودی، طناز محرمی. نوازندگان: سهند بهادری، غزال مشکاتی، علی جباری، پیام رضایی، آرین حقانی. طراح نور: علی اشرف سمایی. دستیار کارگردان: حمیدرضا گودرزی. عکاس: ساناز دریایی. روابط عمومی: مجتبی جمشیدی، حمیدرضا گودرزی. ساخت تیزر: علی بهادری.

نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» هر روز ساعت ۱۹.۳۰ در تالار هنر، تالار تخصصی نمایش کودکان و نوجوانان، به آدرس خیابان مفتح جنوبی، ضلع جنوبی ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان ورزنده روی صحنه می‌رود.

رزرو بلیت نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» از طریق شماره تلفن ۰۹۳۸۹۸۸۸۱۸۷ و سایت ایران نمایش به آدرسhttp://www.irannamayesh.com/theater/۸۰۰۷ انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز