خبرگزاری کار ایران

«دستم را بگیر» در انتظار رأی مردم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۲۸

پنجمین قسمت از مجموعه «دستم را بگیر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب امشب ساعت 21 از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، هشت گروه داوطلب برای شرکت در این رقابت خیرانه  انتخاب شدند و ماه‌ها در این مسابقه حضور داشتند این برنامه هنوز در حال تولید است و تا کنون فعالیت پنج گروه به پایان رسیده و 3 گروه دیگر در تلاشند تا در زمان باقیمانده تعهد و قولی را  که به یک انسان نیازمند داده‌اند برآورده کنند.

مخاطبان این مسابقه خاص رای خواهند داد  که کدام گروه برای دستگیری از دیگران مؤثر تر و خلاقانه‌تر و با حفظ کرامت کمک گیرنده بوده است.

هدف از مستند - مسابقهٔ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد عادی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آن‌ها بدون استفاده کمک از نهادها و امکانات دولتی را دارند. «یک نفر را به زندگی برگردانیم» شعار این برنامه است.

عوامل این برنامه عبارتند از: کارگردان : سعید ابوطالب،دستیار کارگردان: یاسرسنایی، مدیر تولید: احمد مرادی، تصویربرداران:علی محرابی، فرشید فرجی، مهدی خادمی، مجتبی ابوطالب، علی خانی، میثم پاک سرشت، حجت دهقان، تصاویر هوایی: محمدرضا صدیق، مدیران صدابرداری: آرش برومند و میثم حسنلو، با تشکر از محمود کاشانی، مجید هاشمی پور، کیومرث سبحانی، سلیم بردباری، گروه تدوین: علیرضا رضایی، سیدمحمد حسینی پاریزی، رضا بهارانگیز، محمدمهدی بهرامی نژاد و حسین بیات، عکاس: مسعود اشتری و حسن شجاعی، دستیاران تهیه: علیرضا تهرانی، محمدهادی شیرازی، محمد جواد کربلایی و مجید فرجی و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

رئالیتی شو«دستم را بگیر» روزهای زوج شب‌ها ساعت 21 از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز