خبرگزاری کار ایران

رقابتی میان گروه‌‌های موسیقی سنتی در ارسباران

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۲۲

برنامه هزارصدا شامگاه پنجشنبه 10 خرداد با برگزاری رقابتی میان سه گروه موسیقی سنتی به داوری کیوان ساکت، وحید تاج و امید صباغ‌نو برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، بخش سنتی برنامه هزارصدا، روز پنجشنبه (10 خرداد) در شب تولد یکی از آوازخوانان موسیقی ایران، زنده‌یاد منوچهر همایون‌پور در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

کیوان ساکت به عنوان کارشناس بخش آهنگسازی و نوازندگی، وحید تاج به عنوان کارشناس بخش آواز و امید صباغ‌نو به عنوان کارشناس بخش شعر داوران این برنامه هستند و به بررسی کار سه گروه شرکت‌کننده در این برنامه خواهند پرداخت. گروه‌های شرکت‌کننده در بخش مسابقه، گروه بیداد به سرپرستی محمد مشفق از ملایر، گروه خیال به سرپرستی احسان توکل از یزد و گروه دل‌انگیزان به سرپرستی پوریا سلیمانی از زنجان خواهند بود.

اجرای چند مناجات عارفانه توسط گروهی به سرپرستی و خوانندگی علیا کاظمیان از شهرستان آمل یکی از بخش‌های جنبی این برنامه است. همچنین در بخش دیگری از برنامه، امیرمسعود خسروی، در سبک و سیاق آوازها و ضربی‌نوازی‌های زورخانه‌ای اجرای برنامه خواهد داشت.

هزارصدا برنامه‌ای با مدیریت آرش نصیری، برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی ایرانی‌ است که امسال ششمین سال برگزاری‌اش را طی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز