خبرگزاری کار ایران

مرتضی میرباقری اعلام کرد:

بیش از ۸۳ درصد مردم بیننده ویژه برنامه‌های رمضان صداوسیما هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۹۸

معاون سیمای صداوسیما می‌گوید: براساس آخرین نظرسنجی صداوسیما در تهران و ۳۱ مرکز استان، ۸۳/۳ درصد مردم، بیننده ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بودند.

به گزارش ایلنا، مرتضی میرباقری (معاون سیمای صداوسیما) گفت: حدود ۷۸/۲ درصد مردم، سریال‌های ماه مبارک رمضان را تماشا کرده‌اند که این سریال‌ها یا برای اولین بار پخش شده است و یا در حال بازپخش است.

وی اضافه کرد: در بین برنامه‌های غیرنمایشی برنامه ماه عسل ۶۱/۱ درصد و برنامه خندوانه با وجود پخش محدود، ۵۶/۱ درصد بیننده داشته است.

میرباقری گفت: ۳۲/۲ درصد مردم با استفاده از ترتیل‌های چهارگانه که در شبکه‌های ملی و استانی پخش می‌شود قرآن‌خوانی روزانه داشتند ضمن اینکه برنامه‌ها و سخنرانی‌های مذهبی نیز ۲۴/۹ درصد بیننده داشته است.

وی افزود: در میان سریال‌هایی که برای اولین بار پخش می‌شوند سریال رهایم نکن بیشترین بیننده را دارد و سریال‌های بچه مهندس و سر دلبران در رده‌های بعدی قرار دارند. ضمن اینکه در میان سریال‌های بازپخش که ماهیت طنز دارند سریال پایتخت و متهم گریخت پربیننده هستند.

میرباقری با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای شب‌های قدر طراحی شده، گفت: رسانه ملی برنامه‌هایی در حرم رضوی، مرقد امام خمینی ره، مصلی، دانشگاه امام صادق (ع)، حرم حضرت عبدالعظیم، امامزاده صالح، حرم حضرت معصومه (س)، دانشگاه تهران و حسینیه همدانی‌ها تدارک دیده که برنامه‌های آن از ۱۱ شب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت و شامل پخش دعای ابوحمزه ثمالی، جوشن کبیر و مراسم قرآن بر سر گذاشتن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز