خبرگزاری کار ایران

آغاز ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی از فردا/ پیمان یوسفی گزارشگر بازی‌های ایران شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۸۲

برنامه عادل فردوسی پور درباره جام جهانی فوتبال از فردا یکشنبه ۲۰ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین قسمت از ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه سیما که عادل فروسی پور و تیم برنامه «نود» آن را تهیه می‌کنند ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

این برنامه که در طول برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی هر شب روانه آنتن خواهد شد، علاوه بر پخش‌های شبانه، پیش از مسابقات زنده جام جهانی، در طول روز نیز پخش می‌شود.

برنامه «۲۰۱۸» در دکوری جدید و بزرگ‌تر از برنامه نود به روی آنتن خواهد رفت. استودیو ۱۱ ساختمان تولید که پیش از این دکورهای برنامه «نود» و «صبح به خیر ایران» در آن اجرا می‌شد، این بار در اختیار برنامه "۲۰۱۸" خواهد بود.

همچنین پیمان یوسفی به عنوان گزارشگر جام جهانی انتخاب شده است. وی از ۲۴ خرداد کار گزارش زنده بازی‌های جام جهانی را برای مخاطبان تلویزیون آغاز می‌کند.

قرار است محمدحسین میثاقی نیز به عنوان گزارشگر میدانی در روسیه گزارش‌هایی را از حواشی بازی‌های جام جهانی به ویژه بازی‌های تیم کشورمان تهیه و در برنامه «بیست هجده» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود پخش کند.

نخستین بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی، روز 25 خرداد ساعت 19:30 به وقت ایران در برابر تیم ملی مراکش در ورزشگاه سن‌پطرزبورگ برگزار خواهد شد که گزارش مستقیم آن از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز