خبرگزاری کار ایران

سرپرست «سمت» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۰۴

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت‌الاسلام محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم منصور غلامی خطاب به ذبیحی آمده است: 

با سلام و احترام

ضمن ابراز تاسف و تاثر از ضایعه رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمد احمدی، جناب‌عالی را که مورد وثوق، اعتماد و قائم مقام ایشان بوده‌اید، به سرپرستی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حفظ بیت‌المال، اعمال سیاست‌های مؤثر در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن سازمان، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید".

براساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، ذبیحی پیش از این معاون پژوهشی و قائم مقام سازمان سمت بوده و دارای درجه اجتهاد از حوزه علمیه و مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه تهران بوده و در سال ۱۳۸۰ نیز به عنوان استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شده است.

در سوابق وی، عضویت در هیأت مؤسس مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان، ریاست مرکز تربیت مدرس دانشگاه قم، قائم‌مقام دانشگاه قم و ریاست انتشارات دانشگاه قم دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز