خبرگزاری کار ایران

خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام طباطبایی منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۴۹

مجموعه دو جلدی خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی با عنوان «اخلاق و مبارزه» منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، موسسه انتشارات عروج وابسته به موسسه تنطیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه دو جلدی خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی را با عنوان «اخلاق و مبارزه» منتشر می‎کند.

این مجموعه توسط معاونت پژوهشی موسسه، تدوین و گردآوری شده و در آن، مرحوم طباطبایی به زبان خود و با شیوه گفتاری مرسوم به خودشان به بازگویی خاطرات خود پرداخته است.

جلد نخست از این کتاب به بازگویی خاطرات شخصی ایشان از زندگی و فعالیت سیاسی و اجتماعی تا سال 1357 اختصاص دارد و در جلد دوم نیز خاطرات ایشان از بهمن 57 تا انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 روایت شده است.

این خاطرات به دلیل فعالیت‌های گسترده سیاسی و اجتماعی مرحوم طباطبایی به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در ایام حضور در مجلس هفتم و تصمیم‌گیری درباره هیات وزیران و برخی از حواشی دولت محمود احمدی‌نژاد بسیار خواندنی و قابل توجه است.

این مجموعه خاطرات در سال‎های 88-1378 در محل منزل حجت‌الاسلام طباطبایی در تهران ثبت شده و طی سال‎های اخیر پس از بارها بازبینی، تکمیل و به تایید ایشان رسیده است.

انتشارات عروج این مجموعه دو جلدی را در آستانه چهلمین روز درگذشت مرحوم طباطبایی به بازار عرضه و در مراسمی باشکوه با حضور شخصیت‎های فرهنگی و سیاسی از آن رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز