خبرگزاری کار ایران

کنسرتی برای اثبات توانایی نابینایان و کم‌بینایان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۸۸۰

گروه ماهبانگ با هدف کمک به هنرمندان نابینا و کم‌بینا برای حضور در عرصه موسیقی و معرفی و شناساندن هنرها و توانایی‎های این گروه به جامعه روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه کُر و موسیقی ماهبانگ به سرپرستی حمید سوارکارمطمئن، 31 خرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

این گروه با هدف کمک به هنرمندان نابینا و کم‌بینا برای حضور موثر در عرصه موسیقی، معرفی و شناساندن هنرها و توانایی‎های این گروه به جامعه، فراهم آوردن زمینه همکاری نزدیک آنان و تلاش برای از میان برداشتن فاصله میان نابینایان و سایر افراد جامعه و نیز امکان حضور و فعالیت بانوان هنرمند در جامعه در سال 1394 تاسیس شد.

ماهبانگ در سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور ( صدای سپیده) در استان کردستان، شهرستان بانه، در رشته موسیقی گروهی، رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است.

اعضای این گروه موسیقی عبارتند از: حمید سوارکارمطمئن (سرپرست)، جواد محبوبی (رهبر و کیبورد)، میثم خاتمی‌نیا (پیانو)، سعید محبوبی (گیتار)، مجتبی ساعی‌جمال‌آباد (درام)، ساناز محمدی (کوبه‎ای)، طیبه موسوی (کوبه‎ای و خواننده)، شیرین برقی، علی مومنی، زهرا محمددینی، زینت جهانگیری، ندا امیری، محمدرضا راشاد، حمید محبوبی و داوود عروج‌زاده (خوانندگان).

ماهبانگ ساعت 21 روی صحنه می‎رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز