خبرگزاری کار ایران

عروسک‌ها در شهرهای خودشان دیده می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۹۰

در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، پس از چند سال، تمام نمایش‌ها از تهران و شهرهای دیگر در مرحله ارزیابی نهایی به صورت زنده ارزیابی و انتخاب خواهند شد.

به گزارش ایلنا، در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، پس از چند سال، تمام نمایش‌ها از تهران و شهرهای دیگر در مرحله ارزیابی نهایی به صورت زنده ارزیابی و انتخاب می‌شوند که این اقدام با تاکید مرضیه برومند دبیر جشنواره و به منظور ایجاد امکان برابر برای گروه‌های نمایشی سراسر کشور و همچنین امکان مشاهده و بررسی شرایط تمرین و آماده‌سازی آثار در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد.

دبیر جشنواره با توجه به دشواری‌های این شیوه انتخاب آثار، خواسته گروه‌های نمایشی را عملی کرد و از ۱۵ تیر هیات انتخاب برای ارزیابی(بازبینی) نهایی نمایش‌ها در تهران و ۷ استان حضور پیدا می‌کنند.

مرحله نخست ارزیابی آثار گروه‌های نمایشی متقاضی از سراسر کشور از طریق مشاهده نسخه تصویری و با حضور کارگردانان صورت گرفت و مشاوره‌های کارشناسی لازم ازسوی این هیات به صاحبان آثار نمایشی ارائه شد.

به‌زودی جدول زمان‌بندی مرحله ارزیابی (بازبینی) نهایی نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره اعلام خواهد شد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز