خبرگزاری کار ایران

در نشست رسانه‌ای فیلم «سه کام حبس» ساخته سامان سالور مطرح شد؛

مخاطبان فیلمم نوجوانان ۱۱، ۱۲ ساله‌ و معتادان هستند/ قصه آدم‌های درگیر ماجرا برایمان مهم‌تر از مسائل دیگر است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۵۴

نشست خبری فیلم سینمایی «سه کام حبس» ساخته سامان سالور، امروز شنبه 12 بهمن‌ماه با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران و برخی از عوامل فیلم در سالن رسانه‌های پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری فیلم سینمایی «سه کام حبس» با حضور سامان سالور (کارگردان)، ساسان سالور (تهیه‌کننده) و بازیگران آن محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، متین ستوده و سمیرا حسن‌پور در سالن رسانه‌های پردیس ملت برگزار شد. برخی از عوامل سازنده نیز در این نشست خبری حضور داشتند.

ساسان سالور در ابتدا به نمایندگی از عوامل فیلم «سه کام‌حبس» از حاضران خواست که بایستند و به احترام جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی یک دقیقه سکوت کنند.

متین ستوده در این نشست درباره چگونگی حضورش در فیلم «سه کام حبس» گفت: دلیل این اتفاق دوستی من با کارگردان و همسرش بود. همچنین نقش پیشنهادی از شخصیت خودم فاصله داشت و به همین دلیل آن را پذیرفتم.

در ادامه،‌ سامان سالور درباره پرداختن به موضوع اعتیاد در این فیلم اظهار داشت: سه سال است که در حال تلاش برای ساخت این فیلم هستیم و واقعا تلاشمان این بود که به جنبه دیگری از اعتیاد و آسیبی که افراد می‌توانند به خودشان بزنند، بپردازیم.

سامان سالور افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی فیلم حضور و انرژی محسن تنابنده است که همه جوره و حتی در فیلمنامه به ما به شدت کمک کرده است. با توجه به گستردگی اعتیاد، پرداختن به آن، موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: سوژه و موضوع اعتیاد در این فیلم به هیچ وجه تکراری نیست و فردی را می‌بینیم که می‌خواهد ره صد ساله را یک شبه طی کند. با توجه به گستردگی اعتیاد که حتی در اخبار نیز نمود دارد، امیدوارم نمایش فیلم‌هایی با موضوع اعتیاد بتواند از ابتلای یک نفر به اعتیاد جلوگیری کند یا فردی را به جامعه برگرداند. در فیلم «سه کام حبس» قصه آدم‌های درگیر ماجرا برایمان مهم‌تر از مسائل دیگر است.

مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری) نیز درباره فیلم «سه کام حبس» گفت: خیلی تلاش کردم که این فیلم متفاوت از آثار قبلی‌ام شود و حتی برای آن رنگ خاصی در نظر بگیریم. رنگ فیلم در واقع از جامعه امروز گرفته شده که به قصه فیلم نزدیک است. رنگ خاکستری و سیاه که امروز در جامعه نیز بسیار دیده می‌شود و در این فیلم نیز استفاده شده است.

سحر شهامت (طراح صحنه) درباره این فیلم گفت: با توجه به تعریف چارت رنگی که آقای سلامی برای فیلم در نظر گرفته بود، با تعامل کارگردان و با توجه به اینکه دوست ندارم طراحی صحنه از کار بیرون بزند، رنگ‌های خنثی در طراحی صحنه انتخاب کردیم.

سامان سالور در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد فیلمش برداشت آزاد از چند فیلم دیگر است، بیان کرد: این حرف درست نبوده و ما برای ساخت فیلم مستقل خود سه سال صبر و تلاش کردیم. به نوعی در شرایط امروز سینمای ایران پیدا کردن سرمایه‌گذار برای فیلم‌هایی این چنین اصلا کار آسانی نبوده و ما تمام تلاش خود را برای ساخت فیلمی شریف انجام دادیم.

ساسان سالور درباره سرمایه‌گذار فیلمش توضیح داد: الویت سرمایه‌گذار این فیلم سودآوری نبود و ایشان قصد تولید چند فیلم اجتماعی را داشتند. به هر حال اگر فضا و امکانات مناسب اکرانی در اختیار فیلم‌های مستقل اجتماعی قرار گیرد، این آثار نیز می‌توانند به موفقیت خوبی دست پیدا کنند.

در میانه نشست محسن تنابنده، درباره ایفای نقش در فیلم «سه کام حبس» گفت: فیلمنامه کاملی از ابتدا وجود داشت و من به همراه به خانم ایزدیار مقداری روی آن کار کردیم و سعی کردیم اتفاق مقبولی را رقم بزنیم.

پریناز ایزدیار نیز در ادامه گفت: از بازی در این فیلم خوشحالم. محسن تنابنده بازیگری است که حواسش به پارتنر مقابلش هست و از این بابت از ایشان ممنونم.

سامان سالور درباره مخاطب هدف این فیلم توضیح داد: اگر این فیلم موفق شده باشد یک آینه‌ای را جلوی جامعه خودش بگیرد؛ قطعا افرادی هستند که با آن ارتباط برقرار کنند. مخاطبان این فیلم از نوجوانان ۱۱، ۱۲ ساله‌ای هستند که مستقیم یا غیرمستقیم درگیر پروسه اعتیاد شده‌اند و ای کاش کسانی که می‌توانند کاری انجام دهند تا حال جامعه و من و شما خوب شود، این کار را انجام دهند. ای کاش خبرهای بهتری بشنویم و حال بهتری پیدا کنیم. مخاطبان «سه کام حبس» تمام افرادی هستند که این فیلم را می‌بینند. امیدوارم پس از اکران این فیلم، تاثیرگذاری آن به قدری باشد که من و شما به هم عشق دهیم و لبخند بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز