خبرگزاری کار ایران

بازپخش برنامه‌ای تلویزیونی با حضور نجف دریابندری

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۳۱۲

به مناسبت درگذشت نجف دریابندری (نویسنده و مترجم) برنامه «بازهم زندگی» به بازپخش حضور زنده‌یاد دریابندری در این برنامه می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، نجف دریابندری (مترجم و نویسنده پیشکسوت) دوشنبه (۱۵ اردیبهشت) در سن نودویک سالگی و پس از عمری تلاش در راه اعتلای فرهنگ درگذشت. به همین مناسبت واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما، یک قسمت از مجموعه خاطره‌انگیز «باز هم زندگی» با حضور نجف دریابندری نویسنده کتاب «مستطاب آشپزی» را بازپخش می‌کند.

نجف دریابندری (زاده ۱ شهریور ۱۳۰۸ در آبادان) مترجم و نویسندهٔ معاصر ایرانی بود. ترجمهٔ برخی از آثار ارنست همینگوی، نظیر کتاب وداع با اسلحه از جمله شاهکارهای او است. سازمان میراث فرهنگی ایران، در سال ۱۳۹۶، او را به عنوان گنجینه زنده بشری ثبت کرد.

این برنامه امشب سه‌شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۵ بازپخش می‌شود.

«باز هم زندگی» یک برنامه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۶ ـ  ۱۳۸۵ به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای بیژن بیرنگ است که در شبکه چهار سیما تولید و پخش شده است. این مجموعه در قالب ۶۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به آموزش مهارت‌های زندگی با دعوت از مهمانان در رشته‌های مختلف هنری و فرهنگی پرداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز