خبرگزاری کار ایران

برندگان جشنواره مد و لباس فجر معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۲۳۳

برندگان بخش‌های مختلف نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر فردا دوشنبه معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه و معرفی برندگان نهمین جشنواره مد و لباس فجر که به دلیل شیوع کرونا برگزاری آن به تعویق افتاده بود، با تداوم این پاندمی و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری، فردا دوشنبه ۲۴ شهریور ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم مجازی که به صورت پادکست از طریق اینستاگرام و تلگرام منتشر می‌شود، با قرائت پیام سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همراه است و برندگان بخش‌های مختلف جشنواره اعلام و طی روزهای آتی جوایز آنها از طریق پست ارسال خواهدشد. 

لازم به ذکر است: سال گذشته آخرین روزهای برگزاری نهمین نمایشگاه مد و لباس فجر با شیوع جهانی ویروس کووید ۱۹ و دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توقف و عدم برگزاری همه نمایشگاه‌ها و مراسم‌های تجمعی همراه بود. بر اساس همین تصمیم بود که مراسم اختتامیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار نشد. 

در ادامه این روند، مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره پیشنهاد کردند که اسامی برندگان اعلام و اختتامیه به صورت مجازی برگزار شود اما علاقه به حق برگزیدگان جشنواره برای حضور در مراسم اختتامیه درخور و شایسته موجب شد اختتامیه به تعویق بیفتد. اما به دلیل طولانی شدن شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم اختتامیه همانند سال‌های گذشته، تصمیم بر این شد که نفرات برگزیده اعلام و جوایز از طریق پست برای منتخبان ارسال شود. 

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور امیدوار است با اتمام همه گیری جهانی کرونا، امکان برگزاری دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز