خبرگزاری کار ایران

خاموشی نورپردازی برج طغرل برای ادای احترام به درگذشتگان میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۲۸۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از خاموشی نورپردازی برج طغرل برای ادای احترام به درگذشت ۴ تن از همکاران وزارت میراث فرهنگی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) در پیامی درگذشت ۴ تن از همکاران وزارت میراث فرهنگی کشور را تسلیت گفت.

او در این پیام آورده است:

خبر درگذشت چهار تن از همکاران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سانحه رانندگی برای جامعه میراث فرهنگی کشور غمی بسیار سخت و جانسوز بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، مصیبت وارده را به فعالین میراث فرهنگی، خانواده محترم و معزز این عزیزان از دست رفته تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

محسن شیخ الاسلامی در مدت حضور در معاونت میراث فرهنگی استان تهران خدمات ارزنده‌ای را برای صیانت از تاریخ و هویت استان تهران انجام داد، با توجه به محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در برگزاری مراسم یادبود، برای احترام به خدمات ارزنده مرحوم مهندس محسن شیخ الاسلامی و ابوالفظل عبیدی و دو تن از همکاران از دست رفته نزد اهالی میراث فرهنگی، نورپردازی برج طغرل روز سه شنبه ۲۱ مهرماه به مدت ۱۰ دقیقه خاموش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز