خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تفتا :

محصولات زود فروش FMCG به تی بی پلاس می پیوندند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۷۶

محمد فرجود مدیر عامل هلدینگ تفتا با اشاره به اینکه بستر سامانه تی بی پلاس بانک تجارت، توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش ایجاد شده است، خبر از اضافه شدن محصولات زود فروش به چرخه این سامانه در آینده نزدیک داد.

 فرجود گفت: باتوجه به اینکه ایران کیش پیشتر هم تجربه ای در حوزه اعتباری و پرداخت داشته است، این زنجیره اعتباری را برای بانک تجارت به عنوان سرویس دهنده ایجاد و سبد ارزش موجود را میان بانک و مشتریان آن تکمیل کرده است.

مدیرعامل تفتا در گفتگو با روابط عمومی ایران‌کیش اظهار کرد: تی بی پلاس محصول بانک تجارت در حوزه خدمات زنجیره فروش و مناسب اصنافی است که بین تولید کننده یا توزیع کننده و شبکه پذیرنده یا فروش می خواهند از بسترهای اعتباری استفاده کنند، این سامانه بسیار یاری‌گر است و باعث می شود به جای آنکه از جریان نقدی استفاده گردد، از خدمات اعتباری بهره برد.

وی گفت: سامانه تی بی پلاس مناسب زنجیره های اصناف مختلف از جمله اصناف تلفن همراه است که هم اکنون در این سامانه قراردارند و به زودی سایر اصناف نیز به این حوزه وارد می شوند.

سامانه تی بی پلاس کمک می کند تا از یک طرف قدرت خرید آن صنف یا نماینده فروش یا پذیرنده پرداخت، بیشتر و از طرف دیگر باعث سهولت کار برای مجموعه هایی که شبکه نمایندگی و شبکه فروش دارند بشود. چرا که تعاملات آن ها با این سامانه روی بستر دیجیتال قرار می گیرد و اعتبار نیز با ابزارهای جدید مدیریت می شود.

وی در پاسخ به این سوال که تی بی پلاس تا کنون، چه میزان موفق بوده است اظهار کرد: بانک تجارت برنامه جدی روی این خدمت دارد. به زودی کالاهای مربوط به کالاهای زود فروش و تند گردش FMCG نیز به آن اضافه می شود. یکی از برنامه های اصلی بانک تجارت این است که بتواند در زنجیره های صنفی و صنعتی کار کند و تاکنون دراین حوزه اقدامات رضایت بخش بوده است.

لازم به ذکر است که «تی بی پلاس» به عنوان یکی از محصولات برتر بانکی سال در نهمین نمایشگاه تراکنش معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز