خبرگزاری کار ایران

همراه بهار، هدیه بردار

اولین سال با دیجی استایل؛ اولین عیدی از دیجی استایل

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۰۸

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در اولین بهار خود، سال نویی با رنگ و بوی متفاوت برای همراهان خود برنامه‌ریزی کرده است، بهاری که با خریدهای سال نو، عیدی ویژه و سفری رویایی می‌آید.

طبق رسم باستانی برای ورود به سال جدید آماده می‌شویم و همگام با بهاری که جامه طبیعیت را نو می‌کند ما هم جامه نو می‌کنیم و به استقبال سالی جدید می‌رویم.

با گذشت سال‌ها، رسوم باستانی عید نوروز همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است، از گذاشتن سبزه و چیدن سفره هفت سین گرفته تا ظاهر تازه‌ای که ارمغان‌آور سالی متفاوت است.

خرید سال نو یکی از آن خریدهای لذت‌بخشی است که به سادگی نمی‌توان از خیر آن گذشت و به همین دلیل هم بسیاری از ما روزهای آخر سال را در خیابان‌های پر ترافیکی می‌گذرانیم که به سمت مراکز خرید  هدایتمان می‌کنند.

اما آخرین روزهای اسفند امسال را با ماندن در راه‌بندهای بی‌پایان از دست ندهید و امسال را تا آخرین ساعت لذت ببرید. برای این لذت لازم نیست از خرید سال نو چشم‌پوشی کنید، کافی است از همان جایی که هستید با چند کلیک ساده خود را به یک فروشگاه اینترنتی برسانید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به عنوان یک فرشگاه آنلاین تخصصی در زمینه مد و لباس از جدیدترین مجموعه های بهار و تابستانِ 200 برند مختلف در حوزه مد و زیبایی، بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار داده است.

پس ترافیک عید را دور بزنید و با خرید از دیجی استایل و لباس‌های تازه و ظاهر جدید، خود را به پای سفره هفت سین 96 برسانید. دیجی استایل با هدایا و عیدی‌های ویژه‌ای در کنار این سفره انتظار شما را می‌کشد.

اگر برای خرید عید خودتان دنبال لباس‌های با کیفیت و کیف و کفش چرم شیکی هستید که ترکیب آن، بهترین تیپ سال جدید شما باشد، می‎توانید هر کدام را از یک برند بخرید و برای خرید از هر برند به نمایندگی آن بروید.

فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل نماینده رسمی بیش از 200 برند معتبر ایرانی و غیر ایرانی فعال در زمینه مد و زیبایی است. این تنوع در برند به شما کمک می‌کند تیپ خود را از برندهای معتبر مختلف ست کنید و یک کیف چرم مشهد را در کنار کفش آلدو با یک مانتو از بته جقه و شال پارفوا به تن کنید یا پس از خرید کت و شلوار سلیو یک جفت کفش مردانه رسمی برند نظری را کنار آن بخرید تا تیپ شما کامل شود.

دیجی استایل با اختصاص بخشی جداگانه به لباس‌های بچگانه، کار پدران و مادران جوان را برای خرید اینترنتی لباس نوزاد و انواع لباس دخترانه و پسرانه آسان کرده است.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با هدف جلب اطمینان مشتریان ایرانی علاوه بر آنکه از تمامی برندهای موجود، نمایندگی رسمی دریافت کرده است، از زمان انتخاب کالا تا خرید و زمان استفاده از آن با خدمات پیش و پس از فروش شما را همراهی می‌کند تا در صورت نیاز، مشتریان بتوانند کالای خریداری شده خود را تعویض کرده یا پس دهند.

تخصص دیجی استایل در زمینه مد و لباس و در کنار آن زیبایی، با مجموعه‌ای از برندهای آرایشی و بهداشتی و عطر و ادوکلن باعث می‌شود، دیجی استایل فروشگاهی مطمئن برای تجربه خرید آنلاین لباس یا دیگر محصولات زیبایی و اکسسوری‌ها باشد.

پس اگر هنوز خرید اینترنتی کفش یا انواع لباس را تجربه نکرده‌اید می‌توانید مطمئن باشید که دیجی استایل یک تجربه متفاوت برای شما خواهد بود تا شما را مجاب کند وقت خود را در ترافیک و با گشتن در فروشگاه‌های مختلف تلف نکنید.

در اولین عید با دیجی استایل، همه عیدی می‌گیرند!

در اولین عیدی که دیجی استایل پس از حدود 6 ماه از آغاز فعالیتیش، در کنار همراهانش جشن خواهد گرفت، همه عیدی می‌گیرند. در سفره هفت سین دیجی استایل از عیدی‌های مختلف تا یک سفر رویایی چیده شده است! شما هم کنار این سفره رنگین بشینید.

دیجی استایل به تمام خریدهای بالای 100 هزار تومان عیدی‌هایی از 20 هزار تومان تا 500 هزار تومان می‌دهد، هیچ کس قرار نیست دست خالی از جشن عیدانه دیجی استایل بیرون برود.

اما دیجی استایل سفری رویایی را هم در سفره هفت سین خود دارد، با هر 100 هزار تومان خرید، یک قدم به این سفر نزدیک‌تر می‌شوید. شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی 10 سفر به مسکو بیشتر کنید.

عید امسال با خرید از دیجی استایل متفاوت بپوشید و از دیجی استایل عیدی بگیرید و با آن هم سفر شهر زیبای مسکو شوید. برای شرکت در جشنواره عید فرصت را از دست  ندهید و همین حالا شرایط دریافت هدیه را در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز