خبرگزاری کار ایران

هواوی فصل اول امسال ۵۵/۳۴ میلیون دستگاه گوشی فروخت

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۳۸

میزان فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در فصل اول سال 2017 با رشد 6/21 درصدی همراه شد.

گروه امور مصرف کنندگان هواوی (CGB) اعلام کرد که هواوی سال 2017 را بسیار قدرتمندتر آغاز کرده است. این کمپانی توانسته میزان فروشش را در 52 کشور 50 درصد افزایش دهد.

هواوی در طول سه ماهه اول سال 2017، 55/34 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساند که این رقم نشان از افزایش 6/21 درصدی در میزان فروش داشته است.

بر اساس گزارش IDC، سهم بازار هواوی در زمینه تلفن همراه افزایش پیدا کرده و به 8/9 درصد رسیده است و به این ترتیب همچنان جایگاه خود را در رتبه‌های اول جدول و میان سه برند برتر دنیا حفظ کرده است.

در فصل اول سال 2017 هواوی در بسیاری از کشورها رکورد زد، به طوری که در 52 کشور توانست میزان فروش خود را 50 درصد افزایش دهد و در 32 کشور هم رشد 100 درصدی داشته است.

در طول سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی در چین و کشورهای اروپایی به ترتیب میزان فروش هواوی 20 و 15 درصد رشد داشته است. در حالی که در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه این رشد فروش، 70 درصد برآورد شده است.

در بخش گوشی‌های بالارده و پرچمدار، هواوی با گوشی‌های HUAWEI P9 و HUAWEI Mate 9 عملکرد بسیار خوبی داشت و در این بخش از بازار تاثیر زیادی گذاشت.

در همین زمان در بخش گوشی‌های میان‌رده نیز فروش گوشی‌هایی که حدود 300 دلار قیمت دارند نسبت به سال گذشته با رشد 11 درصدی همراه شد.

در ماه فوریه سهم هواوی در بازار گوشی‌های پرچمدار معادل 7/9 درصد برآورد شد و این رقم در 9 کشور چین، اسپانیا، ایتالیا، تایلند، مالزی، آفریقای جنوبی، لهستان و سایر بازارهای کلیدی به 10 درصد رسید.

سری گوشی‌های HUAWEI P10 که در بیش از 30 بازار از زمان عرضه در 26 فوریه 2017 عرضه شد، به لحاظ تجربه عکاسی و دوربین فوق‌‌العاده‌ای که داشت، محبوبیت زیادی یافتند.

 به گفته ریچارد یو، مدیر گروه امور مصرف کنندگان هواوی (CGB)، محصولات و برند هواوی رشد زیادی داشته و به این ترتیب به رسمیت شناخته شده و توانسته در بخش گوشی‌های بالارده تاثیر زیادی روی بازار بگذارد. گروه امور مصرف کنندگان هواوی روی پیشرفت سرویس‌های مشتری، حضور در کانال فروش، خرده فروشی، برند سازی و بازاریابی و خدمات متمرکز شده است.

بر اساس گزارش مدیر گروه امور مصرف کنندگان هواوی، این شرکت توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و نوآوری در این زمینه را ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز