خبرگزاری کار ایران

اولین کمپ استعدادیابی ایرانسل- لالیگا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۶۷

اولین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا از 2 تا 4 اسفندماه در آکادمی المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا با حضور نمایندگان و سفیران لالیگا در تهران با حضور 90  نوجوان 9 تا 15 ساله که پیش از این طی فراخوانی نمونه فیلم‌های بازی خود را ارسال کرده و انتخاب شده بودند، برگزار شد.

در این دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا که با حضور گایزکا مندیتا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های والنسیا، لاتزیو و بارسلونا و جمعی از بازیکنان فوتبال حال حاضر وسابق تیم ملی و تیم‌های باشگاهی ایران نظیر امید نورافکن، محمد انصاری، شایان مصلح، محسن بنگر ، رضا شاهرودی، مهدی پاشازاده و محمدعلی یحیوی برگزار شد و  استعدادهای انتخاب شده طی سه گروه سنی در سه روز متوالی تحت آموزش‌های پایه و ترکیبی مختلف قرار گرفتند.

به تمام حاضران در این کمپ مدرک رسمی لالیگا اهدا شد.

در اولین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا خانواده‌ها می‌توانستند از بازی نوجوانان 9 تا 15 ساله خود 1 دقیقه فیلم به تلویزیون تعاملی ایرانسل، لنز، ارسال کنند تا پس از داوری برای حضور در این کمپ انتخاب شوند.

از بین فیلم‌های ارسال شده بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، محسن خلیلی و مربی تیم‌های مختلف لیگ برتر فوتبال ایران در سال‌های گذشته، علیرضا مرزبان اقدام به انتخاب بازیکنان کردند.

این کمپ در راستای تفاهم نامه‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار شد.

ایرانسل و لالیگا در راستای تفاهم نامه‌ امضا شده کمپ‌های دیگری نیز برای بهار سال 1397 برنامه ریزی کرده‌اند که اطلاعات و زمان‌بندی‌های آن‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز