خبرگزاری کار ایران

فرصت استثنایی برای راننده‌های یک تاکسی اینترنتی

راهکار اسنپ برای شب‌های شلوغ عید

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۱۲

اسنپ در آستانه ورود به سال نو کمپین بزرگی را، به نام «۴هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ»، برای کاربران راننده خود در سراسر ایران راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایلنا؛ هرساله همزمان با آغاز ماه اسفند، خیابان‌ها در سراسر کشور رنگ‌ و بوی دیگری به خود می‌گیرد و تکاپوی مردم برای انجام کارهای نیمه‌تمامشان تا پیش از آغاز سال نو به بیشترین حد خود می‌رسد. اسنپ در این ماه کمپین ویژه‌ای برای کاربران راننده‌اش در نظر گرفته است.

هدف‌از برگزاری‌این‌کمپین قدردانی از رانندگان عنوان شده است. رانندگان اصلی‌‌ترین سرمایه‌‌های اسنپ هستند و این سامانه در نظر دارد تا با اهدای جوایز استثنایی به این قشر از آنها بابت تمام زحماتشان تقدیر کند.

به این ترتیب اسنپ علاوه بر حمایت از رانندگانش خدمات حمل‌ونقلی مناسبی را در شب‌های شلوغ پیش از عید ارائه خواهد داد.

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در کمپین «۴هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ» هر هفته یک قرعه‌کشی و سه برنده خواهد داشت. در سه هفته اول این کمپین، هر سفر (از ساعت ۶ تا ۲۳) در هر هفته برابر با یک شانس شرکت در قرعه‌کشی است. هفته آخر اسفند نیز، کاربر راننده‌ای که بیشترین سفر را در طول اسفند رفته باشد بیشترین امتیاز را می‌گیرد و برنده جایزه استثنایی این کمپین می‌شود.

از جمله جوایز «۴هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ» می‌توان به خودروی ام‌وی‌ام X22، خودروی ۲۰۶، هزینه هتل و بلیت سفر به کیش با سه همراه، سکه بهار آزادی و جوایز ارزنده دیگر اشاره کرد.

گفتنی است؛ این کمپین در هر شهر به تفکیک انجام می‌شود و جوایز و شرایط خاص خود را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «۴هفته‌ی اسفند با عیدی اسنپ» مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز