خبرگزاری کار ایران

خدمات تاکسی اینترنتی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران و سفرهای نوروزی:

با اسنپ هوشمند سفر کنید/ سفر نوروزی با اسنپ

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۷۱

تاکسی اینترنتی اسنپ به تازگی اعلام کرده است که در بیش از ۳۰ شهر ایران حضور دارد. خدمات‌رسانی این سامانه در شهرهای توریستی کشور می‌تواند باعث تغییر در سبک گردشگری و همچنین کمک به رونق بیشتر این تجارت شود. به گفته اسنپ، این شرکت اکنون در ۳۳ شهر کوچک و بزرگ ایران خدمات‌رسانی می‌کند.

 با توجه به نرخ کرایه‌ها در شهرهای دیگر و امکان درخواست خودرو به صورت آنلاین، اسنپ می‌تواند در نوروز همراه کاربران بسیاری باشد.

سفر نوروزی با اسنپ

 ایلنا؛ اسنپ اکنون در بسیاری از شهرهای ایران فعال است. کرایه‌های مناسب این سامانه به نسبت خودروهای دربستی در روزهای عید و همچنین مشخص و ثابت بودن نرخ سفر باعث می‌شود تا اسنپ معقول‌ترین گزینه برای جابه‌جایی درون‌شهری چه برای عیددیدنی و چه سفرهای درون‌شهری حین سفر باشد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این سامانه با طرح‌های تشویقی‌ای که برای کاربران راننده خود در نظر گرفته است می‌کوشد تا مناسب‌ترین خدمات را در ایام نوروز به کاربران مسافرش ارائه دهد.

یک اپلیکیشن و سفر در ۳۳شهر

این ویژگی کاربرد بسیاری برای افرادی دارد که در طول نوروز از چندین شهر بازدید می‌کنند و به مسافرت می‌روند. با اسنپ می‌توان در شهرهای اراک، ارومیه، اصفهان و حومه (نجف آباد)، اهواز، بابل، بندرعباس، تبریز و حومه (سهند)، تهران و حومه (پردیس، بومهن، رودهن و لواسانات)، رشت و حومه (لاهیجان، آستانه اشرفیه و کوچصفهان)، ساری و حومه (بابلسر)، شیراز و حومه (مرودشت)، قائمشهر، قزوین، قم، کرج و حومه (هشتگرد و نظرآباد)، کرمان، مشهد و حومه (گلبهار و چناران) و یزد سفر کرد.

با استفاده از اپلیکیشن این سامانه می‌توان در ایام نوروز به آسانی جابه‌جا شد و هزینه معقولی برای حمل‌ونقل پرداخت کرد. به گفته فرید شهابی، مدیر بخش تجاری اسنپ، در تعطیلات نوروز ترافیک در شهرهایی که کمتر مقصد گردشگری محسوب می‌شوند به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و به همین نسبت هزینه‌های سفر با این سرویس نیز کاهش پیدا می‌کند.

بنابراین درخواست خودرو در این شهرها می‌تواند مقرون‌به‌صرفه‌تر از همیشه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز