خبرگزاری کار ایران

تفاوت ساعت هوشمند اپل با سامسونگ و هواوی در چیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۲۳

ابزارهای پوشیدنی از جمله فناوری‌های جذابی هستند که بسیاری از کاربران برای خرید آن‌ها اطلاعات کافی ندارند اما شاخص ترین ابزار پوشیدنی که بیش از دیگران مورد توجه قرار گرفته ساعت هوشمند است.

به گزارش ایلنا، ابزارهای پوشیدنی از جمله فناوری‌های جذابی هستند که بسیاری از کاربران برای خرید آن‌ها اطلاعات کافی ندارند اما شاخص ترین ابزار پوشیدنی که بیش از دیگران مورد توجه قرار گرفته ساعت هوشمند است. بیشتر مردم به بستن ساعت به دست عادت دارند و برای افراد علاقمند به تکنولوژی، عوض کردن یک ساعت معمولی با نوع هوشمند آن نه تنها راحت بلکه بسیار لذت بخش است اما اینکه کدام ساعت را انتخاب کنیم موضوعی است که پیچیدگی های زیادی دارد. برای انتخاب ساعت‌ هوشمند مناسب خود، ابتدا نیاز خود را بسنجید، خواندن این نوشتار و بررسی مدل های برتر می تواند دید شما را روشن تر کند، در ضمن می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زنبیل و مقایسه انواع مدل ها، یک خرید خوب را تجربه کنید.

اپل واچ

اسمارت واچ اپل گزینه‌ای عالی برای استفاده‌ی روزمره و کنار هر استایلی است. این ساعت که حاصل همکاری دو برند مطرح اپل و نایکی است، از تمامی امکانات و قابلیت‌های نسل دوم اپل واچ بهره برده و در کنار آن از بندی دو رنگ با طراحی منحصر به ‌فرد و همچنین امکانات نرم‌افزاری بیشتری برخوردار است. قاب 38میلی‌متری این اپل ‌واچ و بند مناسب برای دور مچ، بین 140 تا 210 میلی‌متر، آن را به مدلی کاملاً مردانه‌-زنانه تبدیل کرده است. سنسورهای متنوع ساعت (سنجش ضربان قلب، سنجش نور محیط، گام‌شمار و...)، سیستم مسیریابی گلوناس و جی‌پی‌اس داخلی که حتی هنگام دوربودن از گوشی آیفون هم امکان ثبت مسیر و مسیریابی را میسر می‌سازد.

تفاوت ساعت هوشمند اپل با سامسونگ و هواوی در چیست؟

سامسونگ Gear S3

ساعت هوشمند سامسونگ یکی از دو مدل نسل سوم ساعت‌های هوشمند این برند است که با طراحی اسپرت و قابلیت‌های متعدد خود جایگاه خاصی در بین دیگر رقبا پیدا کرده است. صفحه‌نمایش 1.3اینچی هم از نوع Super AMOLED طراحی شده که با رزولوشن 360×360 پیکسل و تراکم پیکسلی 278 پیکسل بر اینچ، وضوح قابل‌ توجهی را به همراه دارد. شیشه‌ی محافظ صفحه ‌نمایش هم از نوع Gorilla Glass SR+ است که توسط مهندسین خود شرکت، طراحی و تولید شده و مقاومت قابل ‌قبولی در برابر خط ‌و خش دارد. سیستم ‌عامل تایزن یا پلتفرم انحصاری سامسونگ برای اسمارت واچ Gear S، با آیفون هم سازگار است،. باتری لیتیوم‌یونی این مدل با ظرفیت 380 میلی‌آمپر، شارژدهی قابل قبولی را برای ساعت به همراه دارد که در حالت معمول حداقل دو روز و با کمک قابلیت Power Saving به چهار روز نیز می‌رسد.

تفاوت ساعت هوشمند اپل با سامسونگ و هواوی در چیست؟

هوآوی واچ 2

هوآوی واچ 2 که در سال 2017 معرفی و به بازار عرضه شد، اولین سری اسمارت واچ این برند است که با سیستم‌ عامل اندروید و نسخه 2 عرضه می‌شود و بدین ترتیب، قابلیت‌هایی به مراتب بیشتر از نسل اول هوآوی واچ دارد. بند چرمی مدل کلاسیک و بدنه‌ای که به رنگ خاکستری و غالباً از استیل 316L ساخته شده، این مدل را جایگزینی شیک و مدرن برای ساعت‌های عقربه‌ای یا غیر هوشمند تبدیل کرده است. GPS  داخلی، اولین قابلیت مهم است که در این مدل لحاظ شده و کاربر می‌تواند مستقل از تلفن هوشمند از جی‌پی‌اس برای کاربری‌هایی نظیر ثبت و بررسی مسیر حین تمرینات ورزشی استفاده کند. بهره‌مندی از طیف کامل سنسورهایی از جمله سنسور ضربان قلب، سنجش نور محیط و گام‌شمار هم از دیگر مشخصات فنی مهم هوآوی واچ 2 محسوب می‌شود. بهره‌مندی از شیشه‌ی Gorilla Glass و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هم از جمله ویژگی‌هایی است که نشان از کیفیت و ماندگاری بالای این گجت جذاب دارد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز