خبرگزاری کار ایران

دوربین موبایل سامسونگ اس 9 ، شوالیه ای در تاریکی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۷۹

سال گذشته موبایل سامسونگ با طراحی خاص گلکسی اس 8 ، زبان طراحی را در محصولات خود و حتی پرچم دارهای سایر رقبا تغییر داد و فصل جدیدی را در زمینه طراحی صفحه گوشی‌های هوشمند آغاز کرد.

به گزارش ایلنا؛ گلکسی اس 9 پرچم دار جدید سامسونگ، سر و صدای زیادی در بازار و  فروشگاه اینترنتی های مختلف به پا کرد و دوربین آن هم یکی از بحث بر انگیزترین و جذاب ترین قسمت های آن بود.

سال گذشته موبایل سامسونگ با طراحی خاص گلکسی اس 8 ، زبان طراحی را در محصولات خود و حتی پرچم دارهای سایر رقبا تغییر داد و فصل جدیدی را در زمینه طراحی صفحه گوشی های هوشمند آغاز کرد.

امسال هم گویا با طراحی دوربین پرچم دار جدیدش، می خواهد به ماجراجویی در عرصه اولین ها ادامه دهد. با هم به بررسی این دوربین می‌پردازیم.

تقلید هوشمندانه از چشم انسان

وقتی از یک محیط تاریک وارد یک محیط روشن می شوید یا بالعکس، چشم شما با تنظیم گشادی مردمک،  میزان نور دریافتی را تنظیم می کند تا بلافاصله تصاویر برای شما واضح شود.

همین عملکرد با تنظیم گشادی دریچه، در دوربین های عکاسی تقلید می‌شود و حالا سامسونگ برای ستاره جدید کهکشان خود، ابتکار به خرج داده و این عملکرد را به دوربین آن اضافه کرده است و آن را دیافراگم دوگانه نامیده است. کره ای ها مدعی هستند دوربین 12 مگا پیکسلی این محصول با دیافراگم متغیر، انقلابی در دوربین تلفن های هوشمند ایجاد کرده است.

دیافراگم متغیر یعنی دوربین برای میزان ورود نور مانند چشم انسان، با محیط سازگار می شود و با سهولت در شرایط نورپردازی متغیر، به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

بنابراین تفاوتی ندارد که عکس های شما در هوای روشن یا در تاریکی گرفته شوند. البته امکان تغییر دستی دیافراگم هم در اختیار کاربر قرار داده شده است و به شما این امکان را می هد که تصاویر خیره کننده در روز روشن یا نور فوق العاده کم ثبت کنید چون دوربین شما در شب نیز درخشان است.

در حال حاضر هیچ کدام از رقبای سامسونگ مانند موبایل اپل ، موبایل ال جی و ... به دیافراگم متغیر مجهز نیستند.

دوربین موبایل سامسونگ اس 9 ، شوالیه ای در تاریکی

ویژگی خاص دیگری که البته فقط در نسخه پلاس وجود دارد، دوربین دوگانه است. دوربین دوگانه نه تنها قابلیت زوم دو برابر اپتیکال بدون کاهش کیفیت تصویر را دارد بلکه از قابلیتی به نام Live Focus هم بهره می برد که با استفاده از آن می توانید عکس های پرتره با پس زمینه محو بگیرید و حتی پس از عکاسی مقدار محو بودن زمینه را تغییر دهید. امکان ثبت سلفی نیز با همین ویژگی ها وجود دارد.

فوکوس خودکار این گوشی هم سریع‌ترین نمونه‌ی حال حاضر محسوب نمی‌شود، با این حال به اندازه‌ای سریع است که عملکرد بدون نقصی از خود نشان دهد. با افزوده شدن حالت فیلم‌برداری فوق آهسته و دیگر ویژگی‌ها، دوربین گلکسی اس ۹ پلاس به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های هوشمند امروزی تبدیل شده است.

این ویژگی یکی از دلایل اختلاف قیمت موبایل سامسونگ در مدل پلاس و مدل معمولی است. جدیدترین پرچمدار سری اس سامسونگ به دوربینی مجهز شده است که از هیچ نقطه ضعف قابل توجهی برخوردار نیست و در تمام آزمون‌های عکسبرداری و فیلم‌برداری، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

این گوشی برای کاربرانی که خواهان بهترین کیفیت تصویر و ویدئوی ممکن هستند، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. برای اطلاع از آخرین جزییات و لیست قیمت های به روز شده، زنبیل را دنبال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز