خبرگزاری کار ایران

برترین مانیتورهای گیمینگ در سال 2018

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۰۳

بدون شک مانیتور، ابتدایی‌ترین و مهم ترین نیاز یک گیمر است. مانیتوری که قادر باشد تصاویر متحرک و سریع و پر جزییات را به نمایش بگذارد تا نتیجه پردازش گرهای سنگین گرافیکی و جزییات قدرتمندی که برایش هزینه کرده اید بتوانید به چشم ببینید.

به گزارش ایلنا؛ شاید زمانی که گیمرها به دنبال خرید اینترنتی تعداد هسته های ریز پردازنده و کارت گرافیکی و ویژگی های این چنینی برای سیستم خود هستند، حواسشان از نقش مهمی که مانیتور دارد پرت می‌شود. اما بدون شک صفحه نمایش، ابتدایی ترین و مهم ترین نیاز یک گیمر است.

مانیتوری که قادر باشد تصاویر متحرک و سریع و پر جزییات را به نمایش بگذارد تا نتیجه پردازش گر های سنگین گرافیکی و جزییات قدرتمندی که برایش هزینه کرده اید بتوانیدبه چشم ببینید. این روزها تنوع مانیتور های گیمینگ زیاد شده است، البته این که چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا یک مانیتور تبدیل به یکی از بهترین مانیتور ها برای بازی شود تا حدی به سلیقه شخصی شما و این که چه نوع بازی هایی بیشتر دوست دارید هم بر می‌گردد.

مانیتور سامسونگ CHG90

یک مانیتور 49 اینچی منحنی فوق العاده را می توان یکی از بهترین مانیتور های گیمینگی دانست که تا به امروز درست شده است. البته این مانیتور تقریبا کل میز کامپیوتر شما را خواهد گرفت اما با رزولوشن استثنایی و کیفیت تصویری HDR آن، دیگر اشغال شدن فضا نکته مهمی برای شما نخواهد بود. سامسونگ با این مانیتور، تکنولوژی Quantum Dot را وارد دنیای مانیتورها کرد.

تکنولوژی که با بهره بردن از کریستال‌های کوچک، باعث کنترل نور و افزایش طیف رنگی، کیفیت رنگ ‌ها و کنتراست خواهد شد.

نه فقط برای بازی بلکه هم چنین می‌توانید این صفحه نمایش را برای استفاده در مرورگرها، تماشای فیلم، کارهای خبرنگاری و ... به کار ببرید. قیمت مانیتور سامسونگ در این مدل تنها ضعف آن است.

برترین مانیتورهای گیمینگ در سال 2018

مانیتور ال جی 34UC79G-B

در این مانیتور ال جی خبری از زرق و برق و فناوری های ظاهری غیر معمول نیست اما با توجه به قیمت مانیتور ال جی در این مدل نسبت به سایر رقبا، در لیست بهترین‌ها جای می‌گیرد. نمایشگر IPS منحنی آن تصاویری فراگیر و عریض از دنیای بازیها در اختیار شما قرار خواهد داد که علاوه بر طرفداران بازی برای استفاده به عنوان سینمای خانگی بسیار عالی است.

این مانیتور 34 اینچی مملو از امکاناتی نظیر مگا کنتراست، رابط های USB 3.0  با قابلیت شارژ سریع، مودهای اختصاصی بازی، Screen Split 2.0  و Black Stabilizer به همراه کاهنده نورهای آبی و عملکرد ضد سو سو زدن است. با وجود رزولوشن آن که در مقایسه با بسیاری از مانیتورهای موجود در بازار پایین تر است اما به طور کلی تصویری عالی با دقت رنگ بسیار بالایی به نمایش می‌گذارد.

مانیتور ایسوس MG248Q

ایسوس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سخت افزار و تجهیزات گیمینگ، دارای یک سبد کالای پر محصول از مانیتورهای مخصوص بازی است. این مانیتور شاید در برخی ویژگی‌ها ضعف داشته باشد اما قابلیت زمان پاسخ دهی بالا و همگام سازی انطباقی آن هر نوع ضعفی را می پوشاند و البته  قیمت مانیتور ایسوس برای این مدل، آن را به یکی از اقتصادی ترین مانیتورهای گیمینگ تبدیل می‌کند.

پنل 24 اینچی با وضوح FHD ، رزولوشن 1920 در 1080 و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه برای انجام هر بازی بسیار مناسب است.

از آنجایی‌که می‌توان این مانیتور را در رده مدل‌های مناسب برای بازی‌های کامپیوتری قرار دارد، درگاه‌های مناسب و متنوعی هم برای آن تعبیه شده است که از آن‌ها می‌توان به درگاه HDMI و Display Port اشاره کرد. یک جفت اسپیکر 2 واتی و قابلیت چرخش نمایشگر هم برای این مدل در نظر گرفته‌ شده‌ است.

یکی از بخش های مهم دنیای بازی، استفاده از یک نمایشگر مناسب و بهینه شده برای این منظور است. هر چند که برخی از مانیتورها نام گیمینگ را یدک نمی‌کشند، قابلیت اجرای بازیها را به طور حرفه‌ای دارا هستند. علاوه بر ویژگی‌های فنی، هر  مانیتور مخصوص بازی باید ارگونومی خوبی داشته باشد و در انواع زوایا و ارتفاع ها قرار بگیرد تا گیمر احساس راحتی کند و خسته نشود.

هر مانیتوری که انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید از پس تهیه ویژگی‌های سخت‌افزاری متناسب با آن هم بتوانید بربیایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز