خبرگزاری کار ایران

توسعه خریدهای آنلاین و مزایای استفاده از آن

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۶۳۶

سایت تخفیف سنتر یکی از وب سایت‌های تخفیفی در حوزه های گردشگری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

به گزارش ایلنا، سایت تخفیف سنتر یکی از وب سایت‌های تخفیفی در حوزه های گردشگری، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و سینما و تاتر بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

 به گزارش ایلنا؛ تخفیف سنتر در راستای فراهم آوردن اوقاتی شاد و با صرفه اقتصادی ، با کسب‌و‌کار‌های تراز اول در سطح شهر مذاکره و با استفاده از قدرت خرید گروهی قراردادهایی را منعقد و پیرو آن پیشنهادهای جالب و جذابی از تخفیف‌های خدمات مختلف را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت امن تخفیف سنتر و همچنین ارائه خدمات روی گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل تخفیف سنتر ( هم اکنون میتوانید این اپ را از کافه بازار دانلود نمائید) این امکان را به همراهان تخفیف سنتر می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل بتوانند به کلیه پیشنهادهای تخفیف فعال در سایت دسترسی داشته باشند و از امکانات ارائه‌شده بهره ببرند.

رشد روزافزون کاربران سایت تخفیف سنتر نشانگر اعتماد کامل کاربران اینترنتی به روش خرید گروهی آنلاین و سایت تخفیف سنتر است.

مهرداد صداقت، مدیر سایت تخفیف سنتر با اشاره به سیستم نوین تبلیغات و فروش آن لاین اذعان داشت: با توجه به تازگی این سیستم فروش و تبلیغات در ایران، می‌توان ادعا کرد که هم کاربران و هم صاحبان کالا و خدمات، استقبال جالب توجهی از این سیستم داشته‌اند.

صداقت اضافه کرد، فروشگاه های آن لاین بهترین و ارزانترین روش معرفی کسب و کارهای جدید بدون پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی بوده و صاحبان مشاغل به راحتی میتوانند مشتری جدید خود را شناسایی و به کسب و کارهای خود رونق بخشند.

وی همچنین اعلام کرد تمامی کسب و کارهایی که مایل به رونق سریع کسب و کار خود هستند میتوانند درخواست خود را به info@takhfifcenter.com ایمیل نموده و یا به شماره 30002220 پیامک دهند.

تورهای گردشگری تخفیف سنتر سایت تخفیف سنتر تخفیف سنتر خریدهای آن لاین تورهای گردشگری تخفیف خرید آن لاین تور های گردشگری تخفیف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز