خبرگزاری کار ایران

منشی تلفن دیجیتال؛ جدیدترین فناوری گیگاست برای مدیران جوان

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۴۹

از مزیت های بزرگ این تلفن برای مدیران جوانی که کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده‌اند، منشی تلفن دیجیتال این تلفن است که شما را از گرفتن یک کارمند برای پاسخگویی تلفن بی نیاز می‌کند.

ایلنا؛ در حال حاضر کم تر کسی است که یک گوشی موبایل لمسی نداشته باشد اما یک تلفن لمسی در منزل یا محل کار می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. ظاهرا این تکنولوژی توسط شرکت آلمانی زیمنس، به تلفن بی سیم گیگاست هم رسیده است.

دستگاه تلفن جدید گیگاست، محصولی است که مطابق با تکنولوژی روز طراحی شده است. یک تلفن شیک و البته سبک با پایه بسیار براق و زیبا که به راحتی روی دیوار هم نصب می شود و از نظر امکانات با یک گوشی موبایل پیشرفته برابری می کند. ترکیبی از راحتی کار با صفحه نمایش لمسی و آزادی که در خانه دارید، به شکل دلچسبی در این گوشی جمع آوری شده است.

صفحه‌ی نمایش لمسی 3.2 اینچی آن با تراکم پیکسلی بالا در نگاه اول، نسل قبلی تلفن‌های همراه را در ذهنتان تداعی می‌کند.

از مزیت های بزرگ این تلفن برای مدیران جوانی که کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اند، منشی تلفن دیجیتال این تلفن است که شما را از گرفتن یک کارمند برای پاسخگویی تلفن بی نیاز می کند. این منشی تلفنی تا 55 دقیقه از پیام‌های ورودی را ضبط می‌کند و شما می‌توانید از راه دور نیز پیام‌های خود را چک کنید. فقط کافی است شماره تلفن خود را از دور شماره‌گیری کرده و پس از وارد نمودن رمز خود، پیام‌ ها را چک کنید. این گوشی تلفن لمسی قابلیت ذخیره 500 مخاطب برای هر نام وارد شده و تا 3 شماره تلفن برای هر مخاطب به همراه عکس را دارد. 

منشی تلفن دیجیتال؛ جدیدترین فناوری گیگاست برای مدیران جوان

اگر از رجوع به دفتر تلفن خود روی کامپیوتر و شماره گیری از طریق تلفن خسته شده اید، این گوشی از طریق امکان اتصال و به روزرسانی با  Outlook، این مشکل را حل کرده است. شما می توانید به لیست مخاطبین خود مراجعه کرده و شماره گیری کنید و سپس با استفاده از گوشی تلفن، شماره گیری و مکالمه کنید و یا در مواقعی که فردی با شما تماس می‌گیرد اطلاعات کامل او را بر روی صفحه کامپیوتر خود دیده و با تلفن بیسیم به آن پاسخ دهید.

این گوشی علاوه بر اتصال به کامپیوتر توسط درگاه، توسط بلوتوث به راحتی با دستگاه های دیگر همگام سازی می کند. مثلا با موبایل شما یکپارچه می شود، به راحتی شماره تلفن ها یا تماس خود را بین تلفن همراه و دستگاه تلفن منتقل کنید و تماس های موبایلتان را از طریق گوشی بی‌سیم خود پاسخ داده و با فناوری HD Voice مکالمه کنید. این دستگاه قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه را نیز دارد که در کم تر تلفنی این امکان را می‌توان دید.

این تلفن بی سیم گیگاست، از سری محصولات بسیار قوی و پر طرفدار این شرکت است که با مجهز شدن به صفحه نمایش لمسی رنگی و ویژگی هایی که ذکر شد، جایگاه بسیار خاص و پر قدرتی در بازار خرید اینترنتی یا حضوری تلفن به خود اختصاص داده است و برای مصارف خانگی و اداری گزینه ایده آلی محسوب می شود. این تلفن از بسیاری از جنبه‌ها با تلفن‌های امروزی متفاوت و تقریبا بی‌رقیب است و از لحاظ رده قیمتی در مقایسه با قیمت تلفن پاناسونیک که تنها برند قابل رقابت با آن است، گران تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز