خبرگزاری کار ایران

جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۹۵

رضا الفت نسب دبیر انجمن کسب و کارهای فضای مجازی: کسب و کارهای سنتی با سرعت در حال تغییر به سمت اینترنتی شدن هستند و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با رصد بازار سعی می کند تا کمک بسزایی را در مسیر درآمدزایی و رفع موانع کاری همه کسب و کارهای فناورانه آنلاین داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سومین و چهارمین جلسه از سمینار رقابت های استارت آپی با حضور مدیران کسب و کارهای نوپای  تاکسی آنلاین و معماری آنلاین در حالی برگزار شد که این بار نیز استقبال گسترده علاقه مندان شگفتی ساز شد. در شرایطی که پیشتر اعلام شده بود که در همایش رقابت های استارت آپی با جمعیتی هزار نفره به استقبال از سخنرانی مدیران کسب و کارهای نوپا می­رویم، این مهم در روز دوشنبه 31 اردیبهشت با استقبال مردم و دانشجویان دانشگاه شهید شمسی پور تهران محقق شد.

زهرا بختیاری ریاست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مصاحبه با ایلنا با اعلام خبر نصب بیش از 2000 اپلیکیشن در 200 دقیقه گفت: ما توانستیم در سمینار رقابت های استارت آپی با سرعتی باور نکردنی تبلیغات گسترده ای را برای سه برنامه کاربردی "نوار" ، "چنگال" و "ماکسیم" انجام دهیم. این نصب و اطلاع رسانی فوری با استفاده از جمعیت های هوشمند انجام پذیرفت. ایشان افزودند: جمعیت های هوشمند افرادی هستند که با هدف مشخصی در یکجا جمع می شوند و یک اقدام مفید اجتماعی را انجام می دهند.

جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد

مهندس بختیاری استفاده از قدرت اطلاع رسانی افراد با نفوذ در جامعه و فضای مجازی را راهکار مناسبی در جهت معرفی استارت آپ ها معرفی کردند و افزودند: از این پس در سمینارهای رقابت های استارت آپی با این جمعیت هوشمند مشتاق به فن آوری گام جدیدی را در معرفی کسب و کارهای نوپا به مردم برمی­داریم و کسب و کارهای نوپا که علاقه دارند تا با سرعتی بالا به جامعه معرفی شوند، می توانند با مراجعه به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید شمسی پور و عقد قرار داد، اپلیکیشن خود را با کمک دانشجویان فنی این دانشگاه بصورت حرفه ای تبلیغ کنند.  

 رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در این سمینار ضمن بیان اهمیت داشتن راهکاری مناسب برای گذار از کسب و کارهای سنتی به دیجیتال افزود: واکاوی علل شکست و موفقیت استارت آپ ها کمک بسزایی در رشد اقتصاد جامعه خواهد داشت. ایشان افزودند: گاها یک تبلیغات با کیفیت که از ایده خوبی برخوردار باشد، می تواند جامعه بزرگی را با استارت آپ ها آشنا کند. ایشان ضمن تقدیر از جمعیت علاقه مند به استارت آپ ها افزودند: سیل مشتاقان به کسب و کارهای فضای مجازی در سال های اخیر رشدی تصاعدی داشته و ما در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در بالاترین سطح ممکن از این اشتیاق به کسب و کار های نوپا حمایت می­کنیم.

دکتر محمد رضا مجمع دبیر علمی سمینار رقابت های استارت آپی در مصاحبه با ایلنا گفت: نگرانی عمده کسب و کارهای نوپا، بحث تبلیغات و اطلاع رسانی آنها است. اغلب یک نرم افزار قوی طراحی می­شود ولی بدلیل ضعف در تبلیغات با شکست مواجه می شود. ایشان افزودند: بارها دیده ایم شرکت ها برای تبلیغات خود هزینه های زیادی خرج می کنند ولی در عمل نتیجه ای نمی گیرند. مجمع گفت: استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغات در کسب و کار را فراموش کنید. دیده ایم که بعضا سلبریتی ها در حمایت از استارت آپ ها وارد شده اند، در حالی که خروجی نصب اپلیکیشن آن ها از 50 هزار بالاتر نرفته است. مجمع گفت: کسب و کارهای نوپا را نمی توان با روش های سنتی تبلیغ کرد و برای تبلیغات بهینه این کسب و کارها می بایست راهکارهای نوینی ارائه داد.

جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد

مجمع افزود: سمینار رقابت های استارت آپی اگرچه تمرکز بر حضور رقبای صنفی دارد ولی توانسته است تا با انجام پذیرایی شام بدون دریافت هزینه در همه جلسات، نوآوری جدیدی را در حوزه رویدادها ایجاد کند. بطوریکه می توان رقابت های استارت آپی را به نوعی یک استارت آپ در حوزه برگزاری رویداد معرفی کرد. ایشان افزودند: در اکثر رویدادهای کسب و کار، هزینه ای بابت حضور در رویداد گرفته می شود، که بعضا این هزینه ها بسیار بالا هستند و شاید برخی از این سمینارها خروجی متناسب علمی در برابر زمان و هزینه مالی دریافت شده در اختیار مخاطبان خود قرار ندهند. در سمینار رقابت های استارت آپی به این نتیجه رسیدیم که می بایست دغدغه مالی مردم برای شرکت در یک کلاس آموزشی حذف شود.

مجمع افزود: علاوه بر حذف هزینه حضور در کلاس، پیشنهاد انجام پذیرایی شام را نیز در انتهای جلسات اضافه کردیم. بدین شکل کلیه شرکت کنندگان در این رویداد می توانستند افطار و شام را در دانشگاه صرف کنند. این پیشنهاد قطعا هزینه بر بود، اما با توجه به استقبال گسترده کسب و کارهای نوپا و مردم از این جلسه، بلافاصله اسپانسر مالی شام این جلسه نیز مهیا شد. و بنا شد تا  اپلیکیشن غذای آنلاین چنگال با پرداخت بالغ بر ده میلیون تومان کلیه هزینه های ویژه پذیرایی و شام این جلسات را بر عهده بگیرد. از طرفی با توجه به اینکه رویکرد سمینار رقابت های استارت آپی فرهنگ سازی خدمات آنلاین است،  شرکت کنندگان صرفا با نصب اپلیکیشن چنگال ، غذای آنلاین خود را سفارش می دهند و در همان دانشگاه غذای خود را به رایگان از نزدیک ترین رستوران تحویل می گیرند. مجمع افزود: در ماه مبارک رمضان، سنت حسنه افطار با همکاری اپلیکیشن چنگال بصورت هزار نفری شروع شد و ان شاالله به برکت شروع چنین حرکت بزرگی در این ماه گرانقدر، در جلسات بعد نیز این روند ادامه خواهد یافت.

جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد

جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد

پویا حکیمی فرد، مدیر مارکتینگ  چنگال در این باره می‌گوید: «در راستای انجام فعالیت اجتماعی و سنت حسنه‌ی افطاری دادن به دعوت دانشگاه شمسی پور به این همایش ملحق شدیم. امیدواریم با تداوم حرکت‌های این‌چنینی نقش کوچکی در گسترش این فرهنگ حسنه داشته باشیم.»

شایان ذکر است رقابت های استارت آپی تاکسی آنلاین با حضور استارت آپ های ماکسیم، چیتکس، شتاب و می بریم (کرایه چی) و همچنین حضور کانال اطلاع رسانی حرفه ای های اسنپ به بررسی زوایای مختلف از ارائه خدمات آنلاین در حوزه تاکسی پرداخت. همچنین در بخش دوم از این سمینار استارت آپ های اتاق، چمدون، دکوریسا و معماریال در حوزه معماری آنلاین به معرفی ایده های نوآورانه خود در حوزه آنلاین سازی خدمات معماری و دکوراسیون داخلی پرداختند.

جمعیت هوشمند چنگال در 200 دقیقه، 2000 اپلیکیشن نصب کرد

در حاشیه این سمینار سه شرکت دفتر شما (ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی)، ایران جزوه (ارائه دهنده خدمات آموزشی و دانشگاهی) و مدرسه بیمه به معرفی استارت آپ های خود پرداختند. شایان ذکر است رقابت های استارت آپی یک سمینار علمی کاملا رایگان است که هر ماه به معرفی یکی از حوزه های کسب و کار می پردازد. علاقه مندان به کسب و کار می توانند با ارسال عدد 8 به شماره 09221094266 از آخرین برنامه این سمینار اطلاع یابند. این رقابت ها در دور اول با حضور استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزمایش آنلاین، آزماتو و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت کار خود را آغاز کرد، در دور دوم با شرکت های بیمه آنلاین به نام های وبیمه و بیمه دات کام و استقبال گسترده تر رسانه ای شد. دور سوم به سراغ تاکسی آنلاین ها رفت و دور چهارم نیز در حضور کسب و کارهای آنلاین معماری بود. تداوم این سمینار با ایجاد فضای حرفه ای، کمک بسزائی برای معرفی کسب و کارها نوپا خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز